Hier mijn bevindingen, helaas zonder foto's.
Niet bij gebrek aan, maar ik krijg elke keer de melding, dat de afbeelding die ik probeer te laden ongeldig is. Dus wie kan mij vertellen wat het probleem is???
Zoals al eerder werd opgemerkt een lichte branding,
In de dubbele ristretto proefde je vooral wat bittere chocolade, maar het mondgevoel was niet strak, eerder wat romig. De crema is absoluut super, mooi dik en blijft echt lang staan.
In de espresso verdwijnt het bittere een beetje en wordt hij zachter en vriendelijker.
De espresso macchiato vond ik geen succes, smaak verdwijnt een beetje en je drinkt eigenlijk een wat onbestendig drankje.
De latte macchiato daarentegen( okee met dubbele ristretto) vond ik wel weer erg lekker, je vindt de chocolade weer terug en de koffiesmaak komt weer boven
Dan heb ik hem nog geprobeerd in de mokapot en boven mijn verwachting bleef daarin alle smaak overeind, wel iets vlakker, maar wel erg lekker. En zelfs hiermee een beetje crema.
Al met al een mooie vriendelijke allround koffie met een duidelijke maar niet te nadrukkelijke smaak.
Aanrader om 's avonds lekker met een stukje chocolade of een after-eight te drinken.
Rolf, dank je wel voor het beschikbaar stellen, ik heb genoten.
![Zeer gelukkig :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)