Verwijderen bonenreservoir Siemens EQ.7

1
Hallo,

Ik vraag me af of hier ook mensen zijn die een Siemens EQ.7 volautomaat hebben, zoals de TK73201. En of er onder die subgroep mensen zijn die hun volautomaat zelf (willen) reviseren. Ik ben wel zo iemand en met de reparatie handleiding kom je een heel eind. Maar... het lukt mij niet om het bonenreservoir te verwijderen. In de handleiding staat heel simpel: samendrukken en omhoogtrekken, maar ik til dan gewoon het hele apparaat op. Heeft iemand tips?

Groeten,
Frank

Re: Verwijderen bonenreservoir Siemens EQ.7

4
Nee... helaas is het niet gelukt om dat reservoir eraf te krijgen. Ik kom niet heel vaak op dit forum en om de een of andere reden krijg ik ook geen update als er iets in het topic geplaatst wordt. Dus het komt neer op af en toe kijken... vandaag was 'af' ;-)

Een tijdje geleden kwam ik op een duitstalig forum met iemand in contact die die handleiding had en 'm wel wilde delen. Dus zo heb ik 'm gekregen. Hij is vrij uitgebreid en de meeste dingen wijzen voor zich. Maar dat reservoir.... dat lukt me dus niet.

Als je me even je mail adres PM't (en geduld beoefent) dan stuur ik je de service manual toe.

Groeten,
Frank