Re: Koffiepraat 2009 - The Spring Edition - 17 mei

83
Het was inderdaad top! Op een "klein" probleempje met een niet correct gemonteerde tafel en een GS3 Paddle :? na, was het een zeer geslaagde dag.

Afbeelding

Iedereen bedankt voor jullie enthousiasme!

To be continued!
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

84
Spironski schreef:Wij zijn volgende week pas weer thuis, maar wel nu achter de computer. Ook wij vonden het hartstikke leuk en zijn veel te lang gebleven...
Leuke demonstraties, en mooie spullen te zien. Heb wel wat mensen gesproken, maar had eigenlijk ook wel wat meer gezichten bij de namen willen zien... Nu zat ik maar wat te raden en ken ik de meesten nog steeds niet. Ideetje om daar iets mee te doen voor een volgende keer?
Onderweg nog "kippetjes" tegengekomen... ? :lol:
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

87
Martijn schreef:
Spironski schreef:Wij zijn volgende week pas weer thuis, maar wel nu achter de computer. Ook wij vonden het hartstikke leuk en zijn veel te lang gebleven...
Leuke demonstraties, en mooie spullen te zien. Heb wel wat mensen gesproken, maar had eigenlijk ook wel wat meer gezichten bij de namen willen zien... Nu zat ik maar wat te raden en ken ik de meesten nog steeds niet. Ideetje om daar iets mee te doen voor een volgende keer?
Onderweg nog "kippetjes" tegengekomen... ? :lol:
Nèh, 't werd toch een overvolle Mac... :x . "Thuis" wel een lekkere koffie uit de Aeropress gehad, gelukkig!