om verspilling van het flush-water tegen te gaan, zouden we dat altijd in ons bad kunnen gooien, of in de vaatwasser, of in de wasmachine. of in het emmertje waar we de auto mee wassen.
of gewoon thee mee zetten.
Re: Hoe flush je een single boiler machine voor constante temp?
42Ik vind dit een goede gedachte, maar thee zetten met water uit een koffiemachine zal ik toch niet snel doen...
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
43We hebben een gieter staan. Geven we de planten dan mee water
Kees van der Westen tamper - Izzo Alex Duetto - Mazzer Major - Bonavita Gooseneck - Aeropress - V60
44@ joep : warm flushwater is vast goed voor je tropische planten
@ spironski : gelijk, doe ik ook niet. drink ook nooit thee, alleen het meisje doet dat.
maar soms zet het me wel eens aan het denken, hoeveel water we ( ik ook ) verspillen. ik heb wel eens gedacht aan zo'n vat aan de regenpijp en daar de plees mee doorspoelen. maar ja, water kost nog te weinig, dus men maakt zich nog niet druk.
denk dat ik nu wel het 'off-topic-record' heb binnengehaald.
vergeeft u mij, waarde lezer.
@ spironski : gelijk, doe ik ook niet. drink ook nooit thee, alleen het meisje doet dat.
maar soms zet het me wel eens aan het denken, hoeveel water we ( ik ook ) verspillen. ik heb wel eens gedacht aan zo'n vat aan de regenpijp en daar de plees mee doorspoelen. maar ja, water kost nog te weinig, dus men maakt zich nog niet druk.
denk dat ik nu wel het 'off-topic-record' heb binnengehaald.
vergeeft u mij, waarde lezer.