Zojuist de Ceado E37Z-Hero besteld!!! Levertijd drie maanden
![Huilend of zeer droevig :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Maar hij komt eraan!
Nu nog een espressomachine!
Pti schreef: za 29 sep 2018, 13:20 Heel vet! Vond m op WOC2018 erg indrukwekkend maar het prijskaartje schrok wel wat af.
Jeff Green schreef: za 29 sep 2018, 15:17 Ben nog aan het bijkomen! Zal nog wel een jaar duren voordat ik er een beetje overheen ben.
bvds schreef: za 29 sep 2018, 16:04 Wel een mooi investering. En je hebt iets origineels. Ik vond hem ook indrukwekkend op de WOC.
Wat heeft de doorslag gegeven voor juist deze? En niet bijvoorbeeld een Monolith flat of EG1?
Mooi vooruitzicht. Veel plezier in ieder geval.
En welke machines zijn nog in de running?
Thnx!namor schreef: za 29 sep 2018, 16:44 Wouw... dat is pas mannelijk - 37z....Supere mooie machine, Ceado's zijn mooi, en die is in het bijzonder!
Ik ben heel benieuwd welke espresso apparat het gaat worden, een ding is zeker aan maler gaat het niet liggen.
Heel veel plezier straks!
GuidovW schreef: za 29 sep 2018, 18:21Jeff Green schreef: za 29 sep 2018, 15:17 Ben nog aan het bijkomen! Zal nog wel een jaar duren voordat ik er een beetje overheen ben.
Wat een prachtige machine!
Over 3 maanden voel je de pijn van het bedag niet meer, maar wel de lol van het experimenteren met de grinder.
Terug naar “Koffiemolens & malers”