Spironski schreef:Haha, je gaat helemaal los hè?
Hier een review van de Domo Super.
Is het niets geworden met die Millenium? Bedenk je wel dat ook de beste machine van slechte bonen geen lekkere koffie kan maken. En als ik zie hoeveel beregoeie koffie je kan kopen voor het prijsverschil tussen zo'n nieuwe Domo Super en die 2-de hands Millenium.....
Haha dat klopt! Qua millenium was ik de tweede gegadigde, en ik had hem al de vraagprijs overboden. Ondanks dat was deze dus voor mijn neus weg. Maar hij moest er wel errug snel vanaf kreeg ik het idee
Het was mooi geweest om met deze machine te beginnen, als ik dan persé toch een nieuwe wil dan had ik deze makkelijk met winst kunnen doorverkopen, ik zou hier altijd de tijd voor nemen tot er een goed bod komt..
Ik overweeg dus ook een nieuwe, en dan wil ik er 1 kopen die voor mijn gevoel 10 jaar of misschien langer mee kan, en moet qua capaciteit en gebruiksgemak op ingesteld zijn, en dan moet ie ook nog een klein beetje mooi zijn
Ik vermoedt dat de domobar een beetje overkill is voor mijn behoefte, maar het is ook maar 150 euro verschil met een giotto, op bedragen rond 1500 euro wil ik dat niet zomaar wegschrijven.. Vanavond verslagje en waar ik geweest ben..