Marcje schreef: do 20 dec 2018, 12:52
Erik82 schreef: do 20 dec 2018, 11:11
Waarschijnlijk loont een rit naar Kafko in Hoogersmilde dan gezien de hele hoge prijzen bij de meeste bekende ketens.
Wat maakt een ontkalkingsbeurt bij Kafko zoveel beter dan die van Casabarista?
Zoals ik het lees ("gezien de hoge prijzen") wordt het voordeel geprezen in de betaalbaarheid, niet in de haalbaarheid.
Marcje schreef: do 20 dec 2018, 12:52Ben ik wel nieuwsgierig naar, als een rit van 400km lonend zou zijn.
dat is het altijd, welke richting je ook oprijdt, want je ziet wat van de wereld, spreekt mensen uit andere gebieden en je komt dan toch anders thuis dan wanneer je naar de buurtsuper bent geweest.
Marcje schreef: do 20 dec 2018, 12:52Ik heb 2 apparaten bij de bewuste vestiging gekocht en ben altijd keurig, vakkundig en snel geholpen.
Bij de CasaBarista's is het over het algemeen ook goed volk.
Marcje schreef: do 20 dec 2018, 12:52Ik gebruikte trouwens ook van die kleine filters, werden bij mij om de 2 maanden vervangen.
Heb je het resultaat van die filters wel eens gemeten? Dat is volgens mij lastig te doen omdat water dat door die filters gaat, eerst nog door je hele systeem gaat, aan de kook wordt gebracht, weer afkoelt etc. Ik zie die kleine kalksigaartjes meer als 'excuusmodules' voor als men wel 'iets' wil doen maar niet wil doorpakken met een Brita / BWT kan of zelfs een inline filter onder het aanrechtkastje, waarvan het resultaat wel is te meten.