yes!
Re: La Pavoni Beginner (need some help)
111LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
yes!
Ik ben er eentje van "Proef alles, behoud het goede" dus heb ik wel degelijk 'echt goede bonen' geprobeerd, bonen van onafhankelijke branders maar de meeste vind ik geen lekker resultaat opleveren: doorgaans veel te hoog in de zuren. De enige 'echt goede bonen' kocht ik van een forumlid hier maar omdat ik naast er eentje van "Proef alles, behoud 't goede" ook een gemaksmens ben + ook nog andere hobbies heb ben ik bij de Caffe Trombetta Gusto Bar blijven hangen, Smeraglia zit bij mij nou eenmaal om de hoek .Erik82 schreef: do 10 jan 2019, 19:19 Als je al niet al te beste bonen gewend bent zal het vast goed smaken. Als je wel echte goede bonen gewend bent is het toch een heel ander verhaal.
Iemand die nog nooit iets anders dan zalm uit de vriezer van de Lidl heeft gegeten zal dit best goed vinden maar een vishandelaar die verstand van vis heeft zal daar toch echt een ander oordeel over geven.
O jee, ik zie dat mijn vorige post niet volledig was. Hier de zin die ik wilde schrijven:Erik82 schreef: za 12 jan 2019, 14:00 Ik verwacht gewoon dat er iets mis is bij Dirk. Het kan niet zo zijn dat alle verse bonen zuur zijn dus moet het probleem ergens anders zitten, zelfs als je alleen van hele donkere branding houdt.
Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”