Inkoopactie: Glowbeans - The Gabi Master B

Dit forum biedt je de ruimte om de lezers te vertellen waarom jouw shop of product top is. Doe je best!
Pti
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Inkoopactie: Glowbeans - The Gabi Master B

Berichtdoor Pti » vr 01 feb 2019, 10:19

In navolging van dit topic.
Als het goed is komt hij redelijk snel beschikbaar bij een grote oost Europese groothandel die op dit moment de A voert.

Als er voldoende draagvlak voor is wil ik gerust voorzien in de bemiddeling van een inkoopactie, waarbij we met z'n allen een scherpe prijs scoren. We zullen dan moeten lobbyen om denk ik ca. 12 stuks af te nemen.
Bob informeerde mij gisteren dat de Gabi B inmiddels beschikbaar is!
https://www.coffeedesk.com/product/8080 ... ee-Dripper

Is er (nogsteeds) voldoende draagvlak, het liefste tenminste 10 stuks totaal ivm de transportkosten (vanuit polen).
De prijs zou middels een inkoopactie uitkomen op €20 p/p inc BTW excl verzenden binnen NL.

En als jullie het leuk vinden zou ik het ook nog kunnen combineren met een mooie zakje filterkoffie.

Graag "informele" toezegging in dit topic dan ga ik aan de slag om de inkoopactie op poten te zetten.
Laat even weten of je een (of meerdere) Gabi B's zou willen en of je het leuk vind als we er een zakje filterkoffie bij doen, ik heb namelijk een Geisha koffie op het oog :P :P
Nou animo is er dus voldoende dus we kunnen het volgende gaan doen.

Prijs Gabi Master B: €20,-
Prijs Geisha 500gr: €19,- (optioneel)
Prijs verzenden: €6,95,- (optioneel)

Totaalpakket €45,-


Meer over de dripper lees je op coffeedesk, of in het draadje via de links hierboven.
Meer info over de Colombiaanse Geisha coffee volgt zodra ik er tijd voor hem om erover te schrijven.
Edit: http://shop.lohasbeans.com/product/la-julia-geisha/

Deze actie is REEDS AFGELOPEN de Gabi's zijn besteld de adelaar is gevlogen.

Verwachte levering: 22 februari
Als er nog andere zaken van coffeedesk zijn zoals koffie of accessoires die je graag wil hebben, laat het me weten dat bestel ik het mee
Laatst gewijzigd door Pti op wo 13 feb 2019, 14:02, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Fisherman
Berichten: 521
Lid geworden op: di 18 aug 2015, 19:57
Locatie: Groningen

Re: Inkoopactie: Glowbeans - The Gabi Master B

Berichtdoor Fisherman » vr 01 feb 2019, 16:01

Die koffiebonen zijn toch niet groen meer als ik ze ontvang?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

Pti
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Inkoopactie: Glowbeans - The Gabi Master B

Berichtdoor Pti » vr 01 feb 2019, 17:16

Die koffiebonen zijn toch niet groen meer als ik ze ontvang?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Haha nee! Vanzelfsprekend voor filter gebrand, maar er zijn hier nogal wat hobby branders die met enige regelmaat vragen om zulks moois...

Ik trok tijdens de Bianca bijeenkomst deze zomer een emmer groene Natural Ethiopië open en binnen no-time was er 35kg vergeven alsof ik op de koemarkt stond :lol:
Verder zijn het hartstikke leuke mensen hoor die koffiepraters ;)

Gebruikersavatar
Fisherman
Berichten: 521
Lid geworden op: di 18 aug 2015, 19:57
Locatie: Groningen

Re: Inkoopactie: Glowbeans - The Gabi Master B

Berichtdoor Fisherman » vr 01 feb 2019, 17:19

Die koffiebonen zijn toch niet groen meer als ik ze ontvang?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Haha nee! Vanzelfsprekend voor filter gebrand, maar er zijn hier nogal wat hobby branders die met enige regelmaat vragen om zulks moois...

Ik trok tijdens de Bianca bijeenkomst deze zomer een emmer groene Natural Ethiopië open en binnen no-time was er 35kg vergeven alsof ik op de koemarkt stond Afbeelding
Verder zijn het hartstikke leuke mensen hoor die koffiepraters ;)
Haha kan ik me voorstellen, ja. Gezellige bende.

Maar vandaar ook mijn vraag, aangezien ik weet dat je ook groen handelt ;-).

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

Pti
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Inkoopactie: Glowbeans - The Gabi Master B

Berichtdoor Pti » za 02 feb 2019, 09:06

De eerste deelnemers zijn aan boord en allemaal voor een totaalpakket. Gaat goed zo :!:
5e0e7794d3d00c809e8c03887890706d.jpg

Gebruikersavatar
Marcje
Berichten: 1254
Lid geworden op: wo 17 aug 2016, 20:42
Locatie: Waalre

Re: Inkoopactie: Glowbeans - The Gabi Master B

Berichtdoor Marcje » za 02 feb 2019, 09:11

Email gestuurd!
dus...

Pti
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Inkoopactie: Glowbeans - The Gabi Master B

Berichtdoor Pti » ma 04 feb 2019, 12:46

Eerste ronde is eruit, als je geen email hebt ontvangen check dan even je spam-map.

Gebruikersavatar
Marcje
Berichten: 1254
Lid geworden op: wo 17 aug 2016, 20:42
Locatie: Waalre

Re: Inkoopactie: Glowbeans - The Gabi Master B

Berichtdoor Marcje » do 07 feb 2019, 00:48

Even een vraagje van een langzame koffie leek... als je deze gebruikt met een Kalita Wave 155 dripper en daarmee 300ml koffie wil zetten. Hoeveel gram maalsel moet je dan gebruiken en hoe bepaal je de juiste maalgraad precies? :?:
Heb (nog) geen slow coffee maler, dus wilde maar eens gaan experimenteren met de Atom 75...
dus...

Pti
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 16 jun 2015, 15:43
Locatie: Zaanstad
Contacteer:

Re: Inkoopactie: Glowbeans - The Gabi Master B

Berichtdoor Pti » vr 08 feb 2019, 16:46

Hij gaat lekker jongens! We zitten op 12 deelnemers en vrijwel iedereen gaat ook voor de Geisha koffie.

Ik kan inmiddels ook wat meer vertellen over de koffie, eindelijk tijd voor gehad.

Het is een fully washed geisha variëteit, de bekende zeer uitgesproken koffie werd eerst van Ethiopie (gesha) naar Panama gebracht en won daar jaren lang alles wat er te winnen is voor specialty coffee. Nogsteeds wordt vrijwel iedere competitie of "best-off" gedomineerd door geisha koffiebonen. Met behulp van kleine koffieboer Pedro Zuñiga werd de boon overgebracht naar Colombia. Waar de koffie nu in oa de noordelijke Sierra's en de Huila regio steeds meer te vinden, voor veel leukere prijzen dan de eerdere generatie veiling-klok-klappers.
De Geisha is nog steeds kostbaar, want de plant is ziektegevoelig en heeft een lage opbrengst. Maar het resultaat is een uitermate geschikte filterkoffie. De smaak van de koffie is uitgesproken met een zeer sprankelende fruit aciditeit, cupt heel clean bijna als (zwarte)thee aangevuld met rijke zoete chocoladetonen in de body.

Erik82
Berichten: 2893
Lid geworden op: ma 07 nov 2011, 09:22

Re: Inkoopactie: Glowbeans - The Gabi Master B

Berichtdoor Erik82 » vr 08 feb 2019, 18:09

Erg leuk. Ik ben heel benieuwd naar de Geisha!
Strietman CT1, LWW EG-1, Lagom P64, Pietro pro brewing, Veel slowkoffie spul


Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron