Re: Inkoopactie: Panama Boquete: Lerida estate
32De inkoopactie is afgerond maar ik heb nog anderhalve zak liggen. PB me even dan help ik je verder.
Voor de mensen die zich afvragen hoe het met gebrand staat;
Ik wil dat graag synchroon laten lopen met het testen van onze aanstaande webshop. Dus nog even geduld.
Voor de mensen die zich afvragen hoe het met gebrand staat;
Ik wil dat graag synchroon laten lopen met het testen van onze aanstaande webshop. Dus nog even geduld.
33De boontjes doen het goed, zijn super lekker!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
34Het is eventjes geleden dat de eerste aanzet voor deze inkoopactie werd gegeven, maar er is nu ook een draadje voor de mensen die deze koffie reeds gebrand willen kopen:
https://koffiepraat.nl/forum/viewtopic.php?f=23&t=9781
https://koffiepraat.nl/forum/viewtopic.php?f=23&t=9781
35De laatste espresso's van de laatste batch smaken ook lekker!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
36Mooie curve.
Helaas krijg ik ze niet zo mooi reproduceerbaar in mijn genie.
Tijd voor een nieuwe actie ! Ik ben bijna door mijn bonen heen.
Helaas krijg ik ze niet zo mooi reproduceerbaar in mijn genie.
Tijd voor een nieuwe actie ! Ik ben bijna door mijn bonen heen.
37Dat komt als geroepen, afgelopen week kwam de eerste nieuwe oogst van 2019 binnen. Een Indonesische Sulawesi Kalossi. Wet-hulled en triple picked onwijs clean een hele mooie koffie.
Ik heb er de tijd nog niet voor gehad om hem hier te plaatsen maar dat zal ik morgen dan maar even proberen te doen
Ik heb er de tijd nog niet voor gehad om hem hier te plaatsen maar dat zal ik morgen dan maar even proberen te doen
38Oh,
Leuk.
Nog nooit een Kalossi gehad.
Heb je ook iets meer info voor ons?
Bv cupscore, type smaak, oorsprong (lat/lon coordinates, wasstation, plantage), hoe is het verpakt (vacpack, grainpro of los in jute) en hoe te branden (licht, medium of vienna roast ?)
Is het te testen op het Koffiefestival dit weekend?
Leuk.
Bv cupscore, type smaak, oorsprong (lat/lon coordinates, wasstation, plantage), hoe is het verpakt (vacpack, grainpro of los in jute) en hoe te branden (licht, medium of vienna roast ?)
40https://koffiepraat.nl/forum/viewtopic.php?f=14&t=9882greenbean schreef: wo 27 feb 2019, 19:32 Oh,
Leuk.
Als je nog meer vragen hebt die niet beantwoord zijn, stel ze dan even daar om het overzichtelijk te houden