Ik kijk ook altijd op de weg als ik aan het rijden ben en heb goede banden en prachtige auto. Toch blijft de mogelijkheid...een molen gaat niet van zichzelf stuk. Hij kan slijten, maar dat gaat in jaren, niet in weken of maanden. Hand in eigen boezem en door. Machine snel komen inruilen, van harte welkom.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Re: De miskoop die Jura Ena 8 heet...
12En vanavond kwam het apparaat terug. Ik was er al bang voor toen ik zag hoe het vervoer ging, los in een kist, waterkan ernaast los. Geen bescherming niks...
Wat denk je, dikke kras op de waterkan. Krasjes boven het display en een van de knoppen kraakt nu en is sponzig terwijl de andere dat niet zijn en de het eerder ook nooit zijn geweest.
Wat een crap bedrijf zeg... Helemaal klaar met Jura.
Wat denk je, dikke kras op de waterkan. Krasjes boven het display en een van de knoppen kraakt nu en is sponzig terwijl de andere dat niet zijn en de het eerder ook nooit zijn geweest.
Wat een crap bedrijf zeg... Helemaal klaar met Jura.
Re: De miskoop die Jura Ena 8 heet...
13Ik begrijp de gevoelens. Het lijkt zoals jij beschrijft niet netjes vervoerd.
Maar om een heel merk af te schrijven vind ik niet heel logisch. Mogelijk dat het bij jou allemaal mis gaat. En kan mij voorstellen dat jij dan het vertrouwen verliest. Ik zou contact met ze opnemen hierover en zien hoe ze het oplossen. Wie weet doen ze dat netjes.
Verder weet ik niet hoe goed volautomaten zijn. Ik beroep mij dan ook op mijn boerenverstand: apparaten met computers zijn altijd gevoeliger voor storingen dan apparaten zonder computers. Hoe mechanischer, hoe degelijker over het algemeen. Ook hoe meer jezelf kan. Wanneer je deze frustratie niet wil, ga dan voor een half automaat.
Mijn Expobar Brewtus 4 heeft een PID. Heel tof en leuk. Maar ik heb geen zin in de dag dat hij het begeeft. Dat kost dan toch weer €100,-. En die dag komt met zekerheid, staan ze om bekend.
Net als de nieuwe machines met profile optie: de computers gaan een keer stuk. Of de bijbehorende app stopt eens met updaten. Of is niet meer android compatible in de toekomst. Dat heb je niet met bouten en buizen. Heerlijke gedachte toch?
Maar om een heel merk af te schrijven vind ik niet heel logisch. Mogelijk dat het bij jou allemaal mis gaat. En kan mij voorstellen dat jij dan het vertrouwen verliest. Ik zou contact met ze opnemen hierover en zien hoe ze het oplossen. Wie weet doen ze dat netjes.
Verder weet ik niet hoe goed volautomaten zijn. Ik beroep mij dan ook op mijn boerenverstand: apparaten met computers zijn altijd gevoeliger voor storingen dan apparaten zonder computers. Hoe mechanischer, hoe degelijker over het algemeen. Ook hoe meer jezelf kan. Wanneer je deze frustratie niet wil, ga dan voor een half automaat.
Mijn Expobar Brewtus 4 heeft een PID. Heel tof en leuk. Maar ik heb geen zin in de dag dat hij het begeeft. Dat kost dan toch weer €100,-. En die dag komt met zekerheid, staan ze om bekend.
Net als de nieuwe machines met profile optie: de computers gaan een keer stuk. Of de bijbehorende app stopt eens met updaten. Of is niet meer android compatible in de toekomst. Dat heb je niet met bouten en buizen. Heerlijke gedachte toch?
Re: De miskoop die Jura Ena 8 heet...
14Misschien hebben ze meegelezen in Zoetermeer...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
* Alles van JURA, Rocket, Quick Mill & Bravilor *
Re: De miskoop die Jura Ena 8 heet...
15Jura_Impressa schreef:Misschien hebben ze meegelezen in Zoetermeer...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dan hebben ze niet begrepen dat een publieke klantenklacht de mooiste en makkelijkste manier is om goede reclame te maken...
dus...
Re: De miskoop die Jura Ena 8 heet...
16Op de afdeling marketing snappen ze dat best, maar die pakken de machines niet in en die vervoeren ze ook niet. En die kijken ook niet op dit forum. Is gewoon botte pech, zonde van geld en tijd
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
* Alles van JURA, Rocket, Quick Mill & Bravilor *
Re: De miskoop die Jura Ena 8 heet...
17Iets vervoeren zonder bescherming is geen botte pech
dus...
Re: De miskoop die Jura Ena 8 heet...
18Eens, had anders gemoeten. Echter is het een techno courier die niets anders doet dan met kostbare huishoudelijke apparaten rondrijden. Dat gaat 99 keer goed en 1 x fout. Dat bedoel ik met pech. Er zitten (normaal) kussens en straps in die kisten om apparatuur te borgen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
* Alles van JURA, Rocket, Quick Mill & Bravilor *
Re: De miskoop die Jura Ena 8 heet...
19Klopt van die straps, maar die gebruiken ze dus niet want die mensen krijgen te weinig geld/tijd om hun werk goed te doen. Tja dat krijg je als je met een prutsbedrijf als Dynalogic in zee gaat voor transport van dure goederen...Jura_Impressa schreef: do 21 nov 2019, 08:35 Eens, had anders gemoeten. Echter is het een techno courier die niets anders doet dan met kostbare huishoudelijke apparaten rondrijden. Dat gaat 99 keer goed en 1 x fout. Dat bedoel ik met pech. Er zitten (normaal) kussens en straps in die kisten om apparatuur te borgen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik verwacht ook geen oplossing van Jura, want de hele klantenservice is tot nu toe grotendeels een teleurstelling.
Re: De miskoop die Jura Ena 8 heet...
20Ik zou persoonlijk wegblijven van termen als prutsbedrijf. Wat nu ga zeggen bedoel ik echt als helpend en niet aanvallend:
Je berichtgeving is nogal pessimistisch geschreven. Het zuur spat ervan af.
Je bent teleurgesteld, boos, dat is duidelijk en ook te begrijpen. Alleen gaat deze manier van communiceren je denk ik nergens brengen. Hoe lastig dat nu ook klinkt: je hebt die bedrijven nu ook nodig. Tenzij je de machine weg doet en het laat gaan. Wil je een oplossing: houdt het zakelijk en feitelijk. Daar kunnen bedrijven meer mee. Spreek ze met feiten aan op hun verantwoordelijkheid en ze zullen moeten handelen.
En als laatste: een feitelijk onderbouwde met rustigere emotie geschreven review is duizend maal doeltreffender en vervelender dan een tirade.
Je berichtgeving is nogal pessimistisch geschreven. Het zuur spat ervan af.
Je bent teleurgesteld, boos, dat is duidelijk en ook te begrijpen. Alleen gaat deze manier van communiceren je denk ik nergens brengen. Hoe lastig dat nu ook klinkt: je hebt die bedrijven nu ook nodig. Tenzij je de machine weg doet en het laat gaan. Wil je een oplossing: houdt het zakelijk en feitelijk. Daar kunnen bedrijven meer mee. Spreek ze met feiten aan op hun verantwoordelijkheid en ze zullen moeten handelen.
En als laatste: een feitelijk onderbouwde met rustigere emotie geschreven review is duizend maal doeltreffender en vervelender dan een tirade.