Re: Niche Zero en stiekum ook een Olympia Cremina :-)

11
Ah komop, verkoop 'm gewoon aan mij. Neem ik die Pavoni ook van je over ! Ben ik weer een jaar onder de panne :p
Hahaha nee ga eerst nog een mod uitvoeren op de Niche...andere deksel en bodem...komt mijn kant op...

En wat betreft de Pavoni: Swimmer wil hem al😉 (maar voorlopig blijft hij nog even hier)
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

Re: Niche Zero en stiekum ook een Olympia Cremina :-)

13
Jemig wat ben ik weer ff blij met de La Peppina, loopt soepel, rubbers werken zoals het moet. Heb me dit keer maar eens gecommitteerd aan een vaste handhevel procedure vwb pre-infusie. Zakje brandmeesters afficionada gekocht en maalgraad zoeken. Wel alle potjandosisnogantoe .. heb m helemaal waar ik 'm zocht ! Mooi stroperig met donkere tonen in de crema en af en toe echt tijgerprint. Heb na 2 bakkies elke keer trek in een peuk. Das een goed teken :mrgreen: Natuurlijk ook wat te zeiken, crema verdwijnt iets wat snel maar das misschien de bonen melange of temp van me glaasje heb ik het idee?

Ik hou het anyway ff bij de pep en misschien wel de Niche want al doet de Bezzera BB005 het prima wat malen betreft, retentie is om te janken. Elke 2 bakkies kost me 3 ..
Kinu Phoenix / Isomac Zaffiro