Re: Niche zero

12
Br0 schreef:
fransg schreef: di 19 mei 2020, 13:16 Indien niet willende wachten: nu meteen alvast een Mignon kopen en die straks verkopen of gewoon voor erbij aanhouden.
Dat zou ook een optie kunnen zijn. Ik heb hier en daar gelezen dat de niche zero niet zo geschikt is voor filterkoffie. Is de mignon dan beter geschikt voor fliter/slow koffie? Zo ja, kan ik hem evengoed houden.
Niche is beter voor filterkoffie dan de Mignon.

‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

14
Ik ben ook in afwachting van m’n Niche. Als t begin juni wordt geleverd toch bijna 2 maanden moeten wachten. Veel recensies gelezen en dit is volgens mij prijs/kwaliteit moeilijk cq niet te evenaren. Je gaat hier jaren plezier van hebben, 2 maanden is dan zo relatief.

16
Je kunt hen ook direct benaderen, dat is al eerder aangegeven, en vooruitbetalen, ze zullen vast een bankrekening hebben waar je naar mag overmaken.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Puck en of cookie uiterlijk na zetten

18
Wellicht verandert maar wat is het probleem van de credit card?
Je kunt eventueel een digitale creditcard activeren via revolut app. Geld stort je dan op jouw account en betalen met de virtuele kaart die je vanuit de app beheert.
Werkt goed! Dus mocht dat het probleem zijn. 1 virtuele kaart is gratis.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

19
bobbee schreef: vr 22 mei 2020, 23:42 Wellicht verandert maar wat is het probleem van de credit card?
Je kunt eventueel een digitale creditcard activeren via revolut app. Geld stort je dan op jouw account en betalen met de virtuele kaart die je vanuit de app beheert.
Werkt goed! Dus mocht dat het probleem zijn. 1 virtuele kaart is gratis.
Heb ondertussen al een ander ding besteld maar bedankt voor deze prima optie. Gaat zeker nog wel van pas komen.
Kinu Phoenix / Isomac Zaffiro