Re: TKA lelit Bianca
12Je mag altijd meer biedenKeyser schreef:Wow dat is echt een spot prijs. Weet je dat wel zeker?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
13Nee ik ben tevreden met wat ik heb. Alleen is dit echt te goedkoop in mijn beleving, maar kan ernaast zitten. Je zakt €450 ten opzichte van de vorige prijs. Deze machine zou toch populair genoeg moeten zijn voor een hoger bedrag.seels schreef:Je mag altijd meer biedenKeyser schreef:Wow dat is echt een spot prijs. Weet je dat wel zeker?
Edit zie de reactie van PTI en die begrijp ik ook.
Nou grijp je kans iemand.....
Laatst gewijzigd door Keyser op zo 25 jul 2021, 10:33, 1 keer totaal gewijzigd.
14Ik snap het hoor. Maar is al een jaar geen reactie op gekomen. Machine word onderhouden enz. Maar als hij hier nog een jaar staat wordt het mss nog minder aantrekkelijk. En als iemand door deze prijs heel blij wordt dan ik ookKeyser schreef:Nee ik ben tevreden met wat ik heb. Alleen is dit echt te goedkoop in mijn beleving, maar kan ernaast zitten. Je zakt €450 met het vorige vraag. Deze machine zou toch populair genoeg moeten zijn voor een hoger bedrag.seels schreef:Je mag altijd meer biedenKeyser schreef:Wow dat is echt een spot prijs. Weet je dat wel zeker?
15Mooi hoor, nu ga ik zelfs twijfelen...
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
16Ja maar je hebt hem ook niet actief verkocht. Ik denk met iets meer ups hij weg had moeten zijn. Op marktplaats sowieso. Ondanks dat het een V1 Bianca is.
Re: TKA lelit Bianca (verkocht)
18Netjes! En de spekkoper is blij! Iemand van het forum?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
19Ja hoor iemand van het forum.bobbee schreef:Netjes! En de spekkoper is blij! Iemand van het forum?
Zal het mss binnenkort aankondigen
20Leuk!