Re: Rocket appartamento

11
Heb je de Lelit Bianca overwogen?

Ik denk namelijk dat je op smaak niet heel veel gaat winnen met je voorgenomen upgrade....
De Lelit Bianca heeft ook een rotary pomp en kan op vaste water aansluiting en de padle op de groep geeft je veel meer mogelijkheden. Het is maar een idee.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

12
Hallo,dank voor het meedenken.
Enige overweging voor mij was een vaste aansluiting,binnen rocket schuif je dan op naar de bestelde machine.
Qwa smaak gaat er niets veranderen,Tenminste dat verwacht ik niet.
De appartemento is voor mij goed genoeg,en bevalt ook goed,gedachte was dan om binnen rocket te blijven.
Veel moeilijker heb ik het voor mezelf niet gemaakt :D

13
Nou, misschien toch goed idee om de Lelit Bianca eens te gaan bekijken. Er staat er zelfs 1 te koop hier op het forum. Zijn zowiezo jonge machines. Ik zou die pakken. Zijn echt hele fijne machines en toch wel stapje boven de rockets. PID erop, flow control, dual boiler, zowel vast als reservoir mogelijk, zeer uitgebreid accessoire pakket erbij en leverbaar.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

15
ok,ik ga eens kijken.
Ik heb alleen al wel afspraken gemaakt en een bestelling geplaatst.
Ik houd er niet van om daarmee te kloten.

bedankt voor het meedenken.

16
Rudolf schreef: di 10 nov 2020, 11:12 Ik heb alleen al wel afspraken gemaakt en een bestelling geplaatst.
Heel verstandig, is vervelend voor alle betrokkenen als zulke afspraken niet worden nagekomen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

17
Tsja, als je bestelling plaatst en product blijkt voor onbepaalde tijd niet leverbaar dan snap ik wel dat je elders gaat kijken.
In ieder geval kiezen wat jij het fijnst vindt. ;)