Re: Crem one 2b dual
11Dank voor alle reacties. Misschien beperk ik me inderdaad met de eisen die ik nu heb. Nu vraag ik me nog steeds af wat dan precies het voordeel is van een dubbele boiler in vergelijking met de HX. Voor zover ik het kan zien is het dus alleen de flush en het iets constanter kunnen houden van de temperatuur? Overigens vind ik geluid niet een heel groot probleem. En als ik +400 euro betaal voor een rotatiepomp dan vind ik dat overdreven. Er zijn volgens mij niet andere voordelen aan. Correct me if i'm wrong. Ik heb gelezen dat sommigen zelf de vibratiepomp beter vinden ivm het iets geleidelijker opbouwen van de druk. Verder wil het ook ook wat en ik vind het moderne uiterlijk van de Crem one wel mooi. Smaken verschillen. Overigens vind ik de ACS minima ook wel een mooi model. En @ keyser. Ik ga inderdaad eerst eens langs de winkel om te kijken en voelen voor ik dit bedrag uit wil geven. Jammer dat er van de Crem one alleen reviews zijn van het hele dure model. De ACS zijn veel meer reviews van. Misschien dat iemand hier nog wat over kan vertellen?