Re: Filterbakje los in filterdrager

11
Haha, ik zou dat ook niet kunnen. Maar misschien ken je iemand, of kan één van de forumleden helpen.
Zijn er geen filterdragers mét ridge voor deze machine verkrijgbaar?
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

17
Het aanbod is in ieder geval erg mooi! Maar ik kijk nog even in mijn kennissenkring. En als ik van je aanbod gebruik maak, dan later, ergens in het voorjaar, dan is de QuickMill waarschijnlijk vervangen en vind ik het vast ook niet erg om van die nieuwe machine koffie te drinken.
Bedankt in ieder geval.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Werkruimte: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola.
Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

19
Hallo, om verder te gaan in dit topic mijzelf aangemeld en gewacht op verificatie. Nu de tijd om te reageren maar ik zit dus met een filterbakje die los zit van het portafilter en blijft vast zitten in het espressoapparaat na gebruik van de machine. Zijn er verder nog opties dan het zelf bewerken op de draaibank? Of bijv iets waarbij je het makkelijker los krijgt?

20
Chessmaster schreef: zo 16 mei 2021, 16:09 Hallo, om verder te gaan in dit topic mijzelf aangemeld en gewacht op verificatie. Nu de tijd om te reageren maar ik zit dus met een filterbakje die los zit van het portafilter en blijft vast zitten in het espressoapparaat na gebruik van de machine. Zijn er verder nog opties dan het zelf bewerken op de draaibank? Of bijv iets waarbij je het makkelijker los krijgt?

Welkom op het forum. :D
Er zijn hier meer schaakfanaten actief....

Er zijn diverse opties mogelijk.
Maar misschien is het handig als je wat meer details geeft:
- wat voor machine,
- merk filterbakjes,

Waarom is het een probleem voor je; mijn bakjes zitten ook los in de pf, maar met een kleine twist gaan ze bijna altijd mee als ik de pf los draai.
Misschien kun je foto's delen, dat geeft veel meer inzicht dan tekst.
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60