Re: Tips en ideeën voor verbetering van het forum.
12gilleko B. schreef: di 07 sep 2021, 20:08Ik denk dat deelnemers non verbaal uiten dat het forum subliem werkt, mede dankzij jouw bezielende moderator schap, waarvoor veel dank dat je dat allemaal doet.bobbee schreef:Goede ideeën zijn altijd welkom. Deel ze hier graag met ons!
gilleko B. schreef: do 09 sep 2021, 10:14 Ik heb een MS office abonnement en daar zit een 1TB serverruimte (cloud) in. Daar kan ik een link delen voor foto's of filmpjes. Kan kijken of dat gaat en veilig is.
Ik heb ook een eigen cloudopslag, Stack van TransIP. Als dat zou werken, prima.
Ron74 schreef: do 09 sep 2021, 14:44 Als ik dan toch een suggestie zou mogen doen: een posting of reactie een duim omhoog / hartje oid kunnen geven.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
13Ik ben zelf geen veel-poster, maar kijk toch bijna dagelijks even op het forum. Fijne gesprekken en mensen die met kennis van zaken hun ervaringen delen. Bedankt Bobbee om het allemaal in goede banen te leiden.
La Pavoni Professional — G-iota SSP MP — HG-1 — Comandante C40 — Sage Precision Brewer — Aeropress — Clever Drip
14LS.,
Ik ben ook erg tevreden over Bob als scheidsrechter...
Betrokken, soms scherp maar altijd netjes. Ik heb ook het gevoel dat de sfeer op het forum zich de laatste tijd positief heeft ontwikkeld, maar daar heb ik al wat over geschreven. Ik denk we Bob daarvoor mogen bedanken, hierbij.
OK, genoeg veren gestoken. Ik zou graag een "like"-button willen hebben bij posts. Een beetje analoog aan het Duitse KN.
Cheers, TY
Ik ben ook erg tevreden over Bob als scheidsrechter...
Betrokken, soms scherp maar altijd netjes. Ik heb ook het gevoel dat de sfeer op het forum zich de laatste tijd positief heeft ontwikkeld, maar daar heb ik al wat over geschreven. Ik denk we Bob daarvoor mogen bedanken, hierbij.
OK, genoeg veren gestoken. Ik zou graag een "like"-button willen hebben bij posts. Een beetje analoog aan het Duitse KN.
Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk
Let's gobblefunk
15Dank je wel TY. Ja jouw topic is mij bekend. We doen het allemaal samen!
Wat leuk om nu ook wat van paar stille leden te horen! Meen ik oprecht.
Volgens mij is het net als met een product review, mensen spreken vaak alleen wanneer iets niet goed of fijn is dus dat er waardering wordt uitgesproken zegt wel wat! Dank.
Wat leuk om nu ook wat van paar stille leden te horen! Meen ik oprecht.
Volgens mij is het net als met een product review, mensen spreken vaak alleen wanneer iets niet goed of fijn is dus dat er waardering wordt uitgesproken zegt wel wat! Dank.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
16Wat ik mis of niet gevonden heb, als ik via de webbrowser kijk, is een timeline functie met berichten in volgorde van nieuwste naar oudere. Dat is de reden dat ik toch altijd sneller via Tapatalk kijk. Er is wel een 'Active onderwerpen' functie maar daar scroll je door een onderwerpenlijst.
In Tapatalk scroll je door een berichtenlijst. Je ziet al een paar regels van het bericht en zo zie je ook snel waar je gebleven was.
Verder zou graag op de homepage meteen willen zien of ik nog moet inloggen of dat ik dat al ben.
In Tapatalk scroll je door een berichtenlijst. Je ziet al een paar regels van het bericht en zo zie je ook snel waar je gebleven was.
Verder zou graag op de homepage meteen willen zien of ik nog moet inloggen of dat ik dat al ben.
17gilleko B. schreef: di 07 sep 2021, 20:08Ik denk dat deelnemers non verbaal uiten dat het forum subliem werkt, mede dankzij jouw bezielende moderator schap, waarvoor veel dank dat je dat allemaal doet.bobbee schreef:Goede ideeën zijn altijd welkom. Deel ze hier graag met ons!
Helemaal mee eens! Tnx Bob
Gr, Guido
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
18Deze link gebruiken: search.php?search_id=newposts of knop forum drukken en kiezen voor 'nieuwe berichten'.B003 schreef: za 11 sep 2021, 16:43 Wat ik mis of niet gevonden heb, als ik via de webbrowser kijk, is een timeline functie met berichten in volgorde van nieuwste naar oudere. Dat is de reden dat ik toch altijd sneller via Tapatalk kijk. Er is wel een 'Active onderwerpen' functie maar daar scroll je door een onderwerpenlijst.
Lelit Bianca V2 - Niche Zero - Moccamaster KBGT - Acaia Lunar - Fellow Stagg EKG - Timemore Sculptor 064
19Die zocht ik. Deze moet ergens prominent op de website komen. Thanks.RigolleM schreef:Deze link gebruiken: search.php?search_id=newposts of knop forum drukken en kiezen voor 'nieuwe berichten'.B003 schreef: za 11 sep 2021, 16:43 Wat ik mis of niet gevonden heb, als ik via de webbrowser kijk, is een timeline functie met berichten in volgorde van nieuwste naar oudere. Dat is de reden dat ik toch altijd sneller via Tapatalk kijk. Er is wel een 'Active onderwerpen' functie maar daar scroll je door een onderwerpenlijst.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
20Dank je wel, dit werkt wel, maar bij lange na niet zo fijn als in Tapatalk. Hier krijg je een lijst met onderwerpen, je moet zelf nog naar de laatste pagina toe klikken en naar beneden scollen omhet laatste bericht te zien.RigolleM schreef: di 14 sep 2021, 13:56Deze link gebruiken: search.php?search_id=newposts of knop forum drukken en kiezen voor 'nieuwe berichten'.B003 schreef: za 11 sep 2021, 16:43 Wat ik mis of niet gevonden heb, als ik via de webbrowser kijk, is een timeline functie met berichten in volgorde van nieuwste naar oudere. Dat is de reden dat ik toch altijd sneller via Tapatalk kijk. Er is wel een 'Active onderwerpen' functie maar daar scroll je door een onderwerpenlijst.
In Tapatalk zie je in 1 lijst de onderwerpen met de laatste berichten eronder. Daar scroll je snel doorheen zonder iets te hoeven openen wat je nog niet gezien hebt.
Dit zou ik ook graag op dit forum zien.