Re: Flair58 in huis
11Juist die verwarming vind ik handig
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Robot is met kokend water zo warm. Wat voordeel is van de Flair is dat de temperatuur tijdens extractie was stabieler blijft. De Robot daalt fors. Dat afnemende profiel kan ook een voordeel zijn...defecten worden beter gemaskeerd
Mijn Flair58 komt over niet te lange tijd hier in de verkoop. Zodra de Argos er is. Is echt ter overbrugging. Dus ergens tussen november dit jaar en januari volgend jaar.Hier zou ik mijn Robot misschien nog wel eens voor omruilen.
En misschien heb ik tegen die tijd wel interesse in jouw robot. Lijkt mij wel heel leuk om erbij te hebben. Laat maar weten...B003 schreef:Hier zou ik mijn Robot misschien nog wel eens voor omruilen. Die heeft misschien wel een iets snellere workflow maar kost veel kracht. En geen verwarming natuurlijk maar dat mis ik niet echt.
Verstuurd vanaf mijn SM-G996B met Tapatalk
En wanneer Bob geen interesse heeft, dan ik misschien welbobbee schreef:En misschien heb ik tegen die tijd wel interesse in jouw robot. Lijkt mij wel heel leuk om erbij te hebben. Laat maar weten...B003 schreef:Hier zou ik mijn Robot misschien nog wel eens voor omruilen. Die heeft misschien wel een iets snellere workflow maar kost veel kracht. En geen verwarming natuurlijk maar dat mis ik niet echt.
Verstuurd vanaf mijn SM-G996B met Tapatalk
De B. Cormorant schreef:Misschien direct een lijst aanleggen en kijken of het de richting vd zotte prijzen vd niche gaat?
Ik had beter 15 niche malers kunnen kopen vorig jaar dan wat bitcoin....De B. Cormorant schreef:Misschien direct een lijst aanleggen en kijken of het de richting vd zotte prijzen vd niche gaat?
Beter in 2017 wat bitcoin gekocht ipv 15 Nichesbobbee schreef:Ik had beter 15 niche malers kunnen kopen vorig jaar dan wat bitcoin....De B. Cormorant schreef:Misschien direct een lijst aanleggen en kijken of het de richting vd zotte prijzen vd niche gaat?
Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”