Re: Hey Psst.. PNG

12
Pti schreef:Volgens mij ben ik Warheart een beetje voor geweest, ondanks dat ik wist dat er iets dergelijks in de pijplijn zat :ugeek: .

We hebben nog ongeveer een half baaltje van deze koffie en ik kreeg er uit meerdere windstreken nog wat vraag naar. Daarom staat ie, zolang de voorraad strekt, als special op de website v/h Hoofdkwartier.
Dus het wordt nu gewoon bestellen direct bij jou ipv via Warheart?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Hey Psst.. PNG

16
Pti schreef:Exact, lijkt me logistiek een stuk makkelijker.
Mij ook. Ik verplaats het topic naar de juiste rubriek.
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Hey Psst.. PNG

17
bobbee schreef: wo 06 jul 2022, 11:40
Pti schreef:Exact, lijkt me logistiek een stuk makkelijker.
Mij ook. Ik verplaats het topic naar de juiste rubriek.
Afbeelding
Op deze manier was het hele topic eigenlijk totaal niet bedoelt in eerste instantie.

Maar!!

Ik troost mezelf er maar mee dat een paar mede forumleden nu nog even van deze boontjes kunnen genieten,
dan is het in elk geval niet helemaal voor Jan met de korte achternaam geweest ;)
Coffee, sleep, Coffee, repeat

Re: Hey Psst.. PNG

18

Warheart schreef: Op deze manier was het hele topic eigenlijk totaal niet bedoelt in eerste instantie.
I know. Was als inkoopactie bedoelt.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’