Re: Koffiekunst
11Wat een bende. Heb je iets laten vallen?
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
'S Meh... Een verzamelposter, zeg A3 of A2, met die 9 espressomachines er op van We Tigers? Daar krijg ik een warmer gevoel van, die zou aan de muur niet misstaan...mr Blanc schreef: di 20 sep 2022, 09:09 Hoe je de fotoos maakt is iig kunst! Ik vind ze serieus leuk, zou niet misstaan ingelijst bij je machine.
nee joh ik vind het prima met zonder matje!bobbee schreef: ma 19 sep 2022, 15:38 Oh. Dan vind ik het wel mooi. Heb je geen rubber matje meer? Heb ik die nu? Wil je die dan niet meer gebruiken?
Ik vind die van 'we tigers' wel mooier maar de mijne hebben iets magisch, zoals de schilderijen van Turner. Echter ik lijst niks meer in, heb laatst 10 schilderijen (niet van mijn eigen) weggedaan (twee aan de straat gezet, de rest weggegeven aan liefhebbers) en zo voorkom ik dat ik zo'n bejaarde word met een huis propvol 'herinneringen'.mr Blanc schreef: di 20 sep 2022, 09:09 Hoe je de fotoos maakt is iig kunst! Ik vind ze serieus leuk, zou niet misstaan ingelijst bij je machine.
Ik moetfransg schreef:Ik vind die van 'we tigers' wel mooier maar de mijne hebben iets magisch, zoals de schilderijen van Turner. Echter ik lijst niks meer in, heb laatst 10 schilderijen (niet van mijn eigen) weggedaan (twee aan de straat gezet, de rest weggegeven aan liefhebbers) en zo voorkom ik dat ik zo'n bejaarde word met een huis propvol 'herinneringen'.mr Blanc schreef: di 20 sep 2022, 09:09 Hoe je de fotoos maakt is iig kunst! Ik vind ze serieus leuk, zou niet misstaan ingelijst bij je machine.