Re: Koffiekunst

12
;-) het is het resultaat van creatieve arbeid! Ik heb geen rubber lekmatje op de Acaia dus heb er een papiertje op dat, als er teveel druppels op zitten, kan worden weggegooid of, als het kunst blijkt te zijn, eventueel kan worden ingelijst om als geschenk mee te nemen wanneer iemand een 50jarige bruiloft viert. Zo heb je iets echt origineels dat toch niet onnodig duur hoeft te zijn.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

15
mr Blanc schreef: di 20 sep 2022, 09:09 Hoe je de fotoos maakt is iig kunst! Ik vind ze serieus leuk, zou niet misstaan ingelijst bij je machine.
'S Meh... Een verzamelposter, zeg A3 of A2, met die 9 espressomachines er op van We Tigers? Daar krijg ik een warmer gevoel van, die zou aan de muur niet misstaan...
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

16
bobbee schreef: ma 19 sep 2022, 15:38 Oh. Dan vind ik het wel mooi. Heb je geen rubber matje meer? Heb ik die nu? Wil je die dan niet meer gebruiken?
nee joh ik vind het prima met zonder matje!

matje moest ik af en toe spoelen, papiertje kan ik weggooien

en na elke branding heb ik van die papiertjes over (label van de branding knip ik uit, rest van de A4 is over voor boodschappenbriefje etc)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

17
mr Blanc schreef: di 20 sep 2022, 09:09 Hoe je de fotoos maakt is iig kunst! Ik vind ze serieus leuk, zou niet misstaan ingelijst bij je machine.
Ik vind die van 'we tigers' wel mooier maar de mijne hebben iets magisch, zoals de schilderijen van Turner. Echter ik lijst niks meer in, heb laatst 10 schilderijen (niet van mijn eigen) weggedaan (twee aan de straat gezet, de rest weggegeven aan liefhebbers) en zo voorkom ik dat ik zo'n bejaarde word met een huis propvol 'herinneringen'.

18
fransg schreef:
Ik vind die van 'we tigers' wel mooier maar de mijne hebben iets magisch, zoals de schilderijen van Turner. Echter ik lijst niks meer in, heb laatst 10 schilderijen (niet van mijn eigen) weggedaan (twee aan de straat gezet, de rest weggegeven aan liefhebbers) en zo voorkom ik dat ik zo'n bejaarde word met een huis propvol 'herinneringen'.
Ik moet
Afbeelding
Afbeelding
en het klopt. Het gaat me moelijk af maar "Travel light my friend, travel light" gaat steeds meer basis vormen voor mijn direct fysieke wereld.

Afbeelding