Re: The Force Tamper

12
Als je iets heel graag wilt, en de gelegenheid (en de pecunia) is er, krijg je spijt als je het niet doet.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

13
Frup schreef:Als je iets heel graag wilt, en de gelegenheid (en de pecunia) is er, krijg je spijt als je het niet doet.
Dat is idd wel hoe ik er altijd in sta.
Flair 58+ (Bookoo EM Kit) // Mazzer Philos

14
Hé wacht eens even! Ik heb van jou ook die Decent tamper gekocht! Dat realiseer ik me nu pas. Van die tamper heb ik wel lol. Het kan altijd beter maar ik ben eigenlijk wel tevreden.

Ik spaar nog een poosje door. Daar word ik over een poosje nog veel blijer van

15
Je maakt me nu wel nieuwsgierig waarvoor je spaart? Koffie related?
Puqpress, Cinoart PT2, BigStep? Verder adviseer ik een paracetamolletje :lol:
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

16
Ik heb je advies opgevolgd en een paracetamolletje gepakt. Het lukt alleen niet goed om daarmee de koffie te tampen (te klein).

Waar ik voor spaar? Denk groter dan tampers etc. : Het spaardoel is een nieuwe machine. Ik heb tot nu toe altijd tweedehands gekocht en zou graag als ‘ eindpunt ‘ een nieuwe machine kopen. Dan ben ik wat dat betreft wel uitge-upgrade.
Hoewel…. Je weet maar nooit.

17
Eindpunt zegt ie...

Sorry Madencio, je topic is zwaar vervuild nu maar geeft ook aandacht aan het topic wat de verkoop kan bespoedigen.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

18
bobbee schreef:Eindpunt zegt ie...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sorry Madencio, je topic is zwaar vervuild nu maar geeft ook aandacht aan het topic wat de verkoop kan bespoedigen.
Afbeelding
Ik snap je reactie. Als ik mijn uitspraak teruglees krijg een beetje buikpijn bij de gedachte dat ik na die aankoop nooit meer wat anders zal kopen en me zal moeten behelpen met een nieuw tampertje hier en een ander melkkannetje daar. Brrrrrr!

Met de molen kan ik ook nog wel stappen zetten trouwens.

Terug naar het topic nu. Er staat een prachtige tamper te koop bij een gewaardeerd forumlid. De foto’s staan bovenaan dit topic!!

19
Madencio schreef: do 20 okt 2022, 18:42 Heb hem sinds april in bezit, en helaas voor 100 doe ik het niet. Dat is de helft van wat ik ervoor betaald heb. Hoop dat je dat begrijpt :)
Prima! Hoewel ik het graag zou proberen is dat even het budget dat ik kan bieden :) en anders moet ik even wachten doorsparen, of hopen miss n goede black friday aanbieding
Londonium L R 24 + niche zero

20
Ja, voor 100 euro had ik hem ook wel willen kopen. En ben denk ik niet de enige.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!