Re: [TKA] COMPAK R120 hopper

16
Ik heb de aanbieding nu weggehaald. Ik vond het vooral een leuk idee, aanvankelijk. Nu kan er wat anders mee doen. Bijvoorbeeld Tije vragen er een koekjestrommel van te maken ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

17
Pti schreef: zo 30 okt 2022, 20:02 Gratis weggeven op marktplaats is erg vervelend, als je ergens een of enkele euro's voor vraagt komen mensen meestal wél opdagen.
Precies. Als je iets gratis aanbiedt haal je de drempel weg om af te haken. Vraag je een paar euro dan voelt het voor meesten minder vrijblijvend omdat er een afspraak is.

Geen idee waarom. Kun je als psychologie-student op afstuderen.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.

18
Toen mijn schoonouders stopte met hun fietsenwinkel hadden ze twee flinke fietsenrekken die ze wilde laten ophalen door de oud ijzer boer omdat verkopen ze "een hoop gedoe" leek.

Ik heb ze toen voor iets van €20 p/s op marktplaats gezet en het duurde nog best een tijdje, maar na een week of 2-3 reageerde er iemand. De beste man vertelde dat hij werkzaam was bij een middelbare school die de fietsenstalling moest uitbreiden, hij vroeg er niet heel direct naar de prijs maar ik had wel het idee dat dat het volgende onderwerp zou zijn. Was erg leuk, ik was hem voor toen ik hem vertelde dat hij ze direct gratis op mocht halen. Mijn schoonouders hadden er helemaal geen werk aan én de fietsenrekken zijn (waarschijnlijk) nog in gebruik in plaats van gerecycled.

20
Het ligt er misschien aan de doelgroep en de waarde van wat je weggeeft. Toen ik vlak voor het funderingsherstel in mijn huis zaken als de radiatoren, de gehele keuken en zelfs de eikenhoutenvloer voor "gratis af te halen" verkocht ging het allemaal best rap. Maar zaken als de magnetron, een leeslamp en een servieskast resulteerde helaas toch af en toe wel in mensen die het toch niet gingen halen of zelfs geheel zonder bericht nooit op kwamen dagen...