Re: Te Koop Profitec 800
12Zie het zo: je hoeft in ieder geval geen reclame meer te maken door ons
Flair 58+ (Bookoo EM Kit) // Mazzer Philos
13Tja, sterke concurrentie van de nieuwe LM Micra …
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
14Hoe leg ik dit uit aan mijn ‘directie’ beste Frup? Misschien moet ik daar eerst mee onderhandelenFrup schreef:Nog een vote voor omeCo.
Nog beetje onderhandelen over de prijs?
16Ik weet het wel....omeCo schreef:Hoe leg ik dit uit aan mijn ‘directie’ beste Frup? Misschien moet ik daar eerst mee onderhandelenFrup schreef:Nog een vote voor omeCo.
"Nu weer een andere machine? Jammer schat, dat je die tamper van laatst zo nodig moest hebben...de machine is wel erg groot voor onder de boom."
Tamper 58mm Profitec
€ 15,00
https://link.marktplaats.nl/m1906018997
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
17Komt goed hoor! Niet dat ik ooit een echte vent wordt maar die Profitec, dat komt wel goed.gilleko B. schreef:Ome Co, be a man, zo niet, dan toch
️
18Dat zou een scenario kunnen zijn. Maar waarom wachten tot kerstbobbee schreef:Ik weet het wel....omeCo schreef:Hoe leg ik dit uit aan mijn ‘directie’ beste Frup? Misschien moet ik daar eerst mee onderhandelenFrup schreef:Nog een vote voor omeCo.
"Nu weer een andere machine? Jammer schat, dat je die tamper van laatst zo nodig moest hebben...de machine is wel erg groot voor onder de boom."
Tamper 58mm Profitec
€ 15,00
https://link.marktplaats.nl/m1906018997
19Gewoon nu toeslaan als je het echt wil. Tenzij je twijfelt.
Er zijn mannen die als ‘hobby’ een pakje sigaretten per dag roken. Reken eens uit wat dat op jaarbasis kost.
En voor die prijs heb je nog niets een een lekker bakje koffie erbij.
Dus zo bekeken, is de investering in een Profitec 800 heel goed te rechtvaardigen. Zelfs winstgevend. En vervolgens levert je Strega ook nog eens een leuk bedrag op. Een win-win-win situatie!
Er zijn mannen die als ‘hobby’ een pakje sigaretten per dag roken. Reken eens uit wat dat op jaarbasis kost.
En voor die prijs heb je nog niets een een lekker bakje koffie erbij.
Dus zo bekeken, is de investering in een Profitec 800 heel goed te rechtvaardigen. Zelfs winstgevend. En vervolgens levert je Strega ook nog eens een leuk bedrag op. Een win-win-win situatie!
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
20Prachtige 'Friese'logica. Maar bedankt voor de aansporing!
Superkop; Hedone Honne.