Re: Te Koop Profitec 800

13
Alabaster schreef: za 19 nov 2022, 22:36 Hee, hee, de man niet op ideeen brengen, he!
:lol:
Tja, sterke concurrentie van de nieuwe LM Micra …
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

14
Frup schreef:Nog een vote voor omeCo.
Nog beetje onderhandelen over de prijs?
Hoe leg ik dit uit aan mijn ‘directie’ beste Frup? Misschien moet ik daar eerst mee onderhandelen
Afbeelding

16

omeCo schreef:
Hoe leg ik dit uit aan mijn ‘directie’ beste Frup? Misschien moet ik daar eerst mee onderhandelen
Afbeelding
Ik weet het wel....

"Nu weer een andere machine? Jammer schat, dat je die tamper van laatst zo nodig moest hebben...de machine is wel erg groot voor onder de boom."

Afbeelding

Tamper 58mm Profitec
€ 15,00
https://link.marktplaats.nl/m1906018997

Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

17
gilleko B. schreef:Ome Co, be a man, zo niet, dan toch
Afbeelding

Afbeelding
Komt goed hoor! Niet dat ik ooit een echte vent wordt maar die Profitec, dat komt wel goed.

18
bobbee schreef:
omeCo schreef:
Afbeelding
Ik weet het wel....

"Nu weer een andere machine? Jammer schat, dat je die tamper van laatst zo nodig moest hebben...de machine is wel erg groot voor onder de boom."

Afbeelding

Tamper 58mm Profitec
€ 15,00
https://link.marktplaats.nl/m1906018997

Afbeelding
Dat zou een scenario kunnen zijn. Maar waarom wachten tot kerst
Afbeelding

19
Gewoon nu toeslaan als je het echt wil. Tenzij je twijfelt.
Er zijn mannen die als ‘hobby’ een pakje sigaretten per dag roken. Reken eens uit wat dat op jaarbasis kost.
En voor die prijs heb je nog niets een een lekker bakje koffie erbij.
Dus zo bekeken, is de investering in een Profitec 800 heel goed te rechtvaardigen. Zelfs winstgevend. En vervolgens levert je Strega ook nog eens een leuk bedrag op. Een win-win-win situatie!
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.