Re: Single Dosing molen met (grote) flat burrs

11
Om nog even in te gaan op de andere molens die in dit topic zijn genoemd, de Sculptor lijkt mij de ultieme value for money molen. Toch blijf ik daarmee een klein beetje terughoudend, al ziet hij er veelbelovend uit, het is een product wat nog niet op de markt is natuurlijk. daarbij zal het toch nog even een poosje duren tot hij beschikbaar is.

De Niche lijkt mij prachtig (mijn zero is een geweldig ding), maar ik had toch ook de neiging om het nog net een trapje hoger te zoeken.

De Atom zou in principe goed als single doser te gebruiken zijn, maar toen ik deze schoonmaakte kwam ik voor mijn gevoel toch wel heel erg veel koffieresten tegen tov mijn Niche bijvoorbeeld. Met name in de chute, juist niet aan het rubberen deel geplakt blijft nog wel wat koffie zitten. Dat gezegd hebbende vind ik het smaakprofiel erg goed. Maar wederom, upgraditis heeft toegeslagen, ik wil toch eens ervaren wat de Lagom kan bieden :)
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021