Bedankt voor alle reacties!
Ik heb een emailtje naar Van Pommeren gestuurd.
Ik zie idd in de regels van het forum dat het wordt geapprecieerd indien nieuwe leden zich voorstellen.
In welk forum moet dat en welke info verwachten jullie?
Re: Eerste aankoop : Gaggia Evo Pro
12Als het niet te ver weg voor je is, is een bezoek aan van P de moeite waard.
Ik weet niet hoe het nu is, maar toen ik daar kocht werd elke machine bij afhalen uitgepakt en in de winkel ingesteld en getest. Dat vind ik mooie service.
P.s. voorstellen kan hier: viewforum.php?f=17.
Zou leuk zijn als je bijv. iets vertelt over wie je bent en je eerdere ervaringen met koffie of koffie-apparatuur.
Ik geloof niet dat dit verplicht is. Maar het helpt andere leden om je beter van informatie te voorzien.
Ik weet niet hoe het nu is, maar toen ik daar kocht werd elke machine bij afhalen uitgepakt en in de winkel ingesteld en getest. Dat vind ik mooie service.
P.s. voorstellen kan hier: viewforum.php?f=17.
Zou leuk zijn als je bijv. iets vertelt over wie je bent en je eerdere ervaringen met koffie of koffie-apparatuur.
Ik geloof niet dat dit verplicht is. Maar het helpt andere leden om je beter van informatie te voorzien.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
13Ik heb ondertussen mijn Gaggia Evo Pro ontvangen vanwege Van Pommeren.
Momenteel nog wat experimenteren met gemalen koffie en dan volgt waarschijnlijk al heel snel de maler
Nogmaals bedankt voor alle info!
Momenteel nog wat experimenteren met gemalen koffie en dan volgt waarschijnlijk al heel snel de maler
14Leuk! En als je vragen hebt, stel ze gerustIefbo schreef:Ik heb ondertussen mijn Gaggia Evo Pro ontvangen vanwege Van Pommeren.
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker