Ja wie droomt er niet van een Delonghi of een Princess. Ook een Krups was net niet haalbaar. Uiteindelijk genoegen moeten nemen met een Bezerra BZ07.
Ja mensen je kan niet alles hebben!
Re: het beste espresso apparaat?
12Gut ja, en daarvoor al tevreden moeten stellen met die vreselijk Nuova Era,... ik heb medelijden met je!
En met mezelf dan ook maar meteen...
En met mezelf dan ook maar meteen...
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
13Ja klaag maar!
Ik moet genoegen nemen met een losse molen en een los apparaat. Beide in één was voor mij niet haalbaar![Droevig :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Ik moet genoegen nemen met een losse molen en een los apparaat. Beide in één was voor mij niet haalbaar
![Droevig :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Kees van der Westen tamper - Izzo Alex Duetto - Mazzer Major - Bonavita Gooseneck - Aeropress - V60
14tja, de GS3 daar ben ik zeer tevreden over... Kostte me een paar centen, een paar slapeloze nachten
en het lezen van heeeel veel reviews...
Je hebt vaak het gevoel dat die boon ligt te spartelen in je kopje (zich helemaal laat zien qua smaak) en dat is een kick.
peter sg
![Verbaasd :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
en het lezen van heeeel veel reviews...
Je hebt vaak het gevoel dat die boon ligt te spartelen in je kopje (zich helemaal laat zien qua smaak) en dat is een kick.
peter sg
15Maar Peter, wil je zeggen dat je een GS3 hebt gecombineerd met een Compak K3??
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder