Re: Brew Zone??

11
manduca schreef:We kunnen @FransG wel even langsturen :).
Dat vind ik wel beetje grof, meteen met de botte bijl naar binnen. Zou toch eerst een zachtaardiger type erop afsturen, knokploeg kan altijd nog.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

12
bobbee schreef:
manduca schreef:We kunnen @FransG wel even langsturen :).
Dat vind ik wel beetje grof, meteen met de botte bijl naar binnen. Zou toch eerst een zachtaardiger type erop afsturen, knokploeg kan altijd nog.
Ik zie Frans juist als heel zachtaardig. Dat hij met mooie zalvende zinnen de eigenaar vriendelijk, maar duidelijk, het rechte pad wijst :).
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58

16
Hi iedereen,

Wat leuk dat BrewZone besproken wordt op koffiepraat.
Er staan ook een aantal waardevolle tips, dus dank daarvoor.

Wat achtergrond, we zijn beide koffieliefhebbers en zijn daarom met BrewZone begonnen.
Gezien we geen kosten hebben aan een fysieke winkel kunnen we onze marges scherp houden, zoals jullie opgevallen is.

Daarnaast is onze unique selling point dat we persoonlijke service leveren, dus je kan ons altijd e-mailen/bellen voor advies en we bezorgen de machines persoonlijk.

Mochten jullie vragen hebben, voel je vrij om het hier te stellen of neem contact op via de website.

P.s. fora zoals koffiepraat zijn belangrijk voor ons om een sterke naam op te bouwen. Vandaar, als een van onze machines nog op jullie verlanglijstje staat, neem dan even contact op (en haal deze blog aan) voor een extra scherpe prijs ;)

Mvg,
Leon & Aymen