Re: Wannahave espressomelanges van Brandmeester's

12
Francesco schreef:Wow, dat is snel, zelfs 9 aanmeldingen binnen 5 uurtjes! De koffies komen zo snel mogelijk naar jullie toegestuurd! En graag horen we jullie bevindingen!
Waar een twitter oproepje al niet goed voor is ;) (er staat een speciaal item in "Leuk en/of interessant" over twitterende koffiepraters)
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

Re: Wannahave espressomelanges van Brandmeester's

14
Bij een of andere dinges in Amsterdam hebben ze ook brandmeester's bonen. Weet de naam niet meer. Ze hebben een Pavoni Zip, een Super Jolly en een Pavoni machine staan. Het was er erg smal binnen, wel smaakvol ingericht.
Anyway, als er iemand van Brandmeester's meeleest; die mensen daar moeten opnieuw op cursus. Ik bereidde me voor op het ergste, en bestelde een 'gewone koffie' zonder moeilijk te doen dat dat niet kan uit een espressomachine en dat ik dus wist dat ik een lungo zou gaan krijgen, wat ook zo was. Het was eigenlijk nog best redelijk als je zag wat ze deden, en ik gok dat dat aan de bonen ligt. Hoe dan ook, ze kunnen totaal niet melkschuimen en ze vegen de stoompijp niet schoon.
Ze lachten wel vriendelijk en het eten was best goed. Een lekker kopje koffie erbij had het zo veel beter kunnen maken. De bonen hebben ze, de molens ook, de machine ook, maar de cursus zijn ze vergeten. Zo jammer.
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit

Re: Wannahave espressomelanges van Brandmeester's

15
Fijn dat je dit even met me deelt. Meestal hoor ik positieve reacties maar zo een enkele keer ook reacties als deze, en dit kan echt niet. We hebben echt fantastische koffies, maar als je niet weet hoe je er mee om moet gaan kun je alles verpesten. En dit is echt slechte reclame. Weet je toevallig hoe dat tentje waar je was heet, dan ga ik er zelf wel even langs! :)

Alvast bedankt!