Re: Saeco Giro Plus

11
Bedankt Oxxo,

Wat betreft de 5-uurs positie heb je gelijk, dat was achteraf niet moeilijk om uit te zoeken.
Watertappen ging goed en afsluitventiel is inmiddels ook goed gereinigd, zover ging (met moeite) de service van Saecco ook nog net. Ik ga rustig verder met zoeken, alles schoonmaken ontkalken en hier daar een schakelaar doormeten (zijn er genoeg in de Giro) en dan weer in elkaar prutsen.
Wellicht gaat er een wonder gebeuren. Nog interesse in enkele foto's van een Giro ???

Als het verhaal resetten echt klopt, dan ga ik dat maar een keer langs in Wijk bij Duurstede bij het service center
De laaste keer waren daar niet een paar, maar veel, zeer veel Giro's in de reparatie en een paar boze klanten, dat ik wel snap dat je de Giro niet hebt binnengehaald.
Ik ga nog even door met prutsen. Ik zeg maar: Elke man heeft een hobby nodig.
expobar mini control 1gr, mahlkönig vario v2

Re: Saeco Giro Plus

12
Succes met je Giro Plus! Heb hem zelf ook gehad. Heeft het een jaartje prima gedaan en daarna stond ie om de paar maanden bij het servicecentrum (lekkend stoomkraantje etc. etc. etc.) Altijd keurig netjes en kosteloos gerepareerd door het Servicecentrum, maar aangezien ik niet in de buurt woon moest ik hem elke keer opsturen voor eigen rekening. Daarnaast was je hem dan minimaal 2 weken kwijt. Na de laatste reparatie heb ik hem voor een mooi bedrag kunnen verkopen en sindsdien staat er een volautomaat van Delonghi (na heel even een La Spaziale in bezit te hebben gehad).

Re: Saeco Giro Plus

13
ik heb het zelfde probleem de afstelling van het tandwiel,
bij mij breekt de nok die de koffiegroep mee neemt af, doordat hij vanuit
0-stand eerst een klijn stukje naar rechts gaat, wat de koffiegroep niet kan,
dus als je een oplossing hebt hoor ik graag van je.