Re: GAGGIA Titanium, Z-groep piept

11
Marcel en Marjan Schoon op 18-01-2010 schreef: Heb de machine in de winkel gekocht. Ondanks de drukte goed gehopen. Wij zijn blij voor de duurdere Gaggia gekozen te hebben. Machine werkt perfect.Via het menu, de instellingen programeren en met 1 druk op de knop een heerlijk bakkie, lekker warm. Zelfst de "grote kop"is geurig en warm. Wij hebben stand maling op 2 en max voor warmte en max voor dosering. Via het display aflezen wat de machine doet en wat hij van U vraagt. bijv. "leeg afvalbak". Geen paniek bij flikkerende lampjes"wat doet ie nou??" Het malen maakt geluid maar is zeker niet TE hard en hoort nou eenmaal bij koffiemalen. Uitschenken gaat vrijwel geruisloos zonder te spetteren. Waterresevoir meer dan 2 liter!!! Super gewoon! Melk opschuimen nog niet gedaan. maar lijkt met met de 2e boiler geen probleem. Druk is er genoeg!!!! Duurzaamheid weet ik niet maar alles zier er solide uit, metalen lekbak en RVS machine. Kortom wij zijn super tevreden.....ik ga gauw nog ff een kopje tappen !!!
Dus nu zijn jullie niet meer zo tevreden?

Komt trouwens uit hier.
Je had deze hele situatie kunnen voorkomen door een apparaat waarvan je weet dat het storingsgevoelig is bij een fatsoenlijke winkel te kopen maar neee, de 20E die je uitspaart is natuurlijk erg belangrijk en "de techsupport halen we wel bij de koffienerds op de internets".
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit

Re: GAGGIA Titanium, Z-groep piept

14
Blueberrypancake schreef:Ik heb deze machine een maand gehad ongeveer. Ziet er inderdaad leuk uit op een plaatje. In het echt vond ik hem wat tegen vallen. Binnen een maand was de machine al kapot. Daarnaast vond ik de koffie niet sterk genoeg, ook niet als ik de hoeveelheid gemalen koffie op zijn hoogst zette.

Heb nu een Delonghi. Die bevalt stukken beter :)

Feitelijk dus een miskoop als in weggegooid geld?
Zou verklaren waarom de zgroep piept.
probleem opgelost.einde topic.slotje. :mrgreen: