Ps.Schoonmaken is een probleem?Ik laat hem vol heet water lopen en zet hem op de kop.Maar mijn poezige handjes en een vaatdoek passen er niet in.

Die is inderdaad iets smaller, maar de 6 of 8 kops geven het mooiste en meest constante resultaat. De 3 kops is vrij smal, ook aan de bovenkant, waardoor je een andere (moeilijkere) extractie krijgt. De versie met het glazen handvat zit niet standaard in ons assortiment, maar ik laat er desgewenst graag een voor je meekomen.cremalover schreef:Vraagje voor Jeroen.
De kleinere 2 tot 3 kops chemex.Heeft die een smallere diameter ter hoogte van het hout?
Dit ivm de lichte reuma van mijn moeder.Ze moet wel haar hand er om heen krijgen.Of misschien toch voor de handgreepversie gaan?
Ik heb de 6 kops klassiek besteld met een pak filters.Jeroen schreef:Die is inderdaad iets smaller, maar de 6 of 8 kops geven het mooiste en meest constante resultaat. De 3 kops is vrij smal, ook aan de bovenkant, waardoor je een andere (moeilijkere) extractie krijgt. De versie met het glazen handvat zit niet standaard in ons assortiment, maar ik laat er desgewenst graag een voor je meekomen.cremalover schreef:Vraagje voor Jeroen.
De kleinere 2 tot 3 kops chemex.Heeft die een smallere diameter ter hoogte van het hout?
Dit ivm de lichte reuma van mijn moeder.Ze moet wel haar hand er om heen krijgen.Of misschien toch voor de handgreepversie gaan?
Helemaal goed! Onderweg naar Hoenen dus. Wie is de volgende? PM naar mij a.u.b., thanks!cremalover schreef:De Travel Chemex is weer op reis.
Tep.Hoenen is next.Jeroen schreef:Helemaal goed! Onderweg naar Hoenen dus. Wie is de volgende? PM naar mij a.u.b., thanks!cremalover schreef:De Travel Chemex is weer op reis.