Even een vraagje, wat is de warmtebron waar je gebruikt van maakt?fiestaboyke schreef:Precies of dat heb ik nog niet gedaanIk doe exact hetgene dat in de manual staat, maar nog steeds niets .... Heb het net met zo'n campinggaz brandertje gedaaan, met hetzelfde resultaat .... Het water komt maar voor de helft naar boven, heb een klein half kopje koffie
Maar wat ik wel op heb gemerkt is dat het overige water dat in het reservoir blijft zitten toch bruin (koffie) ziet dus het is precies of het gaat wel door e koffie maar zakt daarna dan weer ...
Pak die elektrieke maar, is prima te doen !!fiestaboyke schreef:3 kopjes dacht ik ... Ben nu aan het rondzien voor een ander maar blijkbaar hebben niet veel winkels in de buurt dit op voorraad ( Antwerpen en Noord Brabant) ... Wel ben ik de bialetti cappucinomaker al een paar keer tegengekomen met het koetjesmotief maar in 2 versies ... voor op het vuur en gewoon op elektriek .... Maakt dit een verschil, zo nee, dan is de elektrische wel precies een goed alternatief voor me ....
Terug naar “Filter, French press, Mokkapot etc.”