Pagina 2 van 3
Re: Ervaringen met Saeco machines
Geplaatst: wo 22 jun 2011, 17:40
door @3aan
IK denk dat Tom wel degelijk goede service geeft,
bij hem moet je ook zijn voor de garantie, dat is je leverancier
Klachtenafhandeling
http://www.koffiediscounter.nl/artikel- ... rantie.htm
Als dat niet werkt; zie hieronder, klagen op dit forum zou misschien, dan alleen zin hebben nadat je dit traject correct hebt afgehandeld.
"Bij Create2Fit / KoffieDiscounter.nl draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan ons Hoofd Klantenservice Wouter Hollemans waarna u altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht krijgt. Voor klachten betreffende producten, verwijs ik u graag naar onze afdeling Klantenservice.
Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kunt u uw klacht schriftelijk richten aan onze Directie.
Create2Fit BV
t.a.v. De Directie
Bronsstraat 10
1411AV Naarden
Ook dan krijgt u binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht."
Re: Ervaringen met Saeco machines
Geplaatst: wo 22 jun 2011, 21:21
door Pasicci
Mijn 2 saeco's komen ook van hun, mn eigen apparaat zelf opgehaald tijdens een weekendknaller, de andere via delivery at work
die op mn werk is al opgestuurd geweest wegens geen constante straal heet water en was amper 1 week geretourneerd in werkende staat. Nu werkt ie volledig volgens de norm, dus wel garantie gehad hier...
mijn ervaring met koffiediscounter is juist een heel positieve ^^
Re: Ervaringen met Saeco machines
Geplaatst: do 23 jun 2011, 20:27
door R1200C
Ongeacht wat voor apparaat je koopt, als je in NL een apparaat koopt is de verkoper in eerste instantie het aanspreekpunt voor garantie. Niet de fabriek. De verkoper is overigens ook verplicht om een apparaat te leveren wat voldoet aan de NL wetgeving en normen (een Engelse stekker of 110V apparaat kan alleen als dat expliciet vermeld wordt bijvoorbeeld).
De vergelijking met Jura deed me trouwens wel even glimlachen: dat is toch een iets andere prijsklassen dan de Saeco waar je het nu over hebt toch? Dan kun je ook een iets andere service verlenen als leverancier of fabrikant.
Mij Saeco doet het weer na het eerste mankementje in 15 jaar (kapot verwarmingselement), ik ben er heel tevreden over.
Re: Ervaringen met Saeco machines
Geplaatst: ma 27 jun 2011, 18:45
door Guido1985
@3aan schreef:IK denk dat Tom wel degelijk goede service geeft,
bij hem moet je ook zijn voor de garantie, dat is je leverancier
Klachtenafhandeling
http://www.koffiediscounter.nl/artikel- ... rantie.htm
Als dat niet werkt; zie hieronder, klagen op dit forum zou misschien, dan alleen zin hebben nadat je dit traject correct hebt afgehandeld.
"Bij Create2Fit / KoffieDiscounter.nl draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan ons Hoofd Klantenservice Wouter Hollemans waarna u altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht krijgt. Voor klachten betreffende producten, verwijs ik u graag naar onze afdeling Klantenservice.
Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kunt u uw klacht schriftelijk richten aan onze Directie.
Create2Fit BV
t.a.v. De Directie
Bronsstraat 10
1411AV Naarden
Ook dan krijgt u binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht."
Hee 3@@n, Dat is mooi dank hier voor. nu weet ik bij wie ik moet zijn had namelijk zelf al een mailtje gestuurd naar seaco zelf daar kreeg ik geen reactie van terug helaas. Maar ik ga dit zeker door geven aan mijn huis genoot. Maar heb jij hier ook ervaring mee ?
Re: Ervaringen met Saeco machines
Geplaatst: ma 27 jun 2011, 18:59
door Guido1985
R1200C schreef:Ongeacht wat voor apparaat je koopt, als je in NL een apparaat koopt is de verkoper in eerste instantie het aanspreekpunt voor garantie. Niet de fabriek. De verkoper is overigens ook verplicht om een apparaat te leveren wat voldoet aan de NL wetgeving en normen (een Engelse stekker of 110V apparaat kan alleen als dat expliciet vermeld wordt bijvoorbeeld).
De vergelijking met Jura deed me trouwens wel even glimlachen: dat is toch een iets andere prijsklassen dan de Saeco waar je het nu over hebt toch? Dan kun je ook een iets andere service verlenen als leverancier of fabrikant.
Mij Saeco doet het weer na het eerste mankementje in 15 jaar (kapot verwarmingselement), ik ben er heel tevreden over.
Maar het is niet dat ik die twee vergelijk hoor. Ik zou niet durven al moet ik wel zeggen had liever gehad dat mijn huisgenoot een Jura had gekocht ipv een seaco.
Waarom ik die twee namen noemden is omdat ik afgelopen week bij jura heb gezeten voor trainingen van deze machines. En toen kwam ook het koffiediscounter verhaal naar boven. dus zo doende dat ik deze twee nu even met elkaar vergelijk : )
Re: Ervaringen met Saeco machines
Geplaatst: wo 10 aug 2011, 21:26
door Ing70
Verwijderd. Excuus voor het plaatsen en de overlast die ik kennelijk veroorzaakt heb.
Re: Ervaringen met Saeco machines
Geplaatst: do 11 aug 2011, 08:04
door R1200C
En wat verwacht je te bereiken met het posten van dit verhaal hier?
Re: Ervaringen met Saeco machines
Geplaatst: do 11 aug 2011, 11:12
door Ing70
Verwijderd. Wederom excuus aan degenen die zich hieraan gestoord hebben. Veel plezier met de koffie verder!
Re: Ervaringen met Saeco machines
Geplaatst: do 11 aug 2011, 11:21
door Spironski
Ik snap je woede en teleurstelling naar Philips wel. Maar een forum is een plek waar mensen met dezelfde interesse samenkomen om over van allerlei gerelateerde zaken te spreken en te discussiƫren. Niet zozeer om persoonlijke statements te doen. Zo'n ingezonden brief is een beetje een dooddoener: er valt niet zo heel veel over te zeggen.
Het heeft echter wel enige informerende waarde en het staat in het juiste draadje, vandaar dat ik het heb laten staan.
Re: Ervaringen met Saeco machines
Geplaatst: do 11 aug 2011, 11:44
door R1200C
Dat Philips hier gaat lezen lijkt me niet echt waarschijnlijk en nog onwaarschijnlijker is dat dit de reden zal zijn dat ze iets veranderen, dan kun je beter Philips hier direct op aanspreken. Waar het om gaat is dat je een teleurstellende ervaring hebt met een product. Dat is natuurlijk erg jammer want je zou juist veel plezier moeten hebben van je Saeco (net zoals ik).
Als ik je een advies zou mogen geven dan zou ik het verhaal voorleggen aan degene waar je je Saeco hebt gekocht. Als je het simpel bekijkt heb je helemaal niets met Philips te maken maar met de verkoper. Dat is de partij die met jou een overeenkomst is aangegaan en die blijkt op zijn minst anders dan jij mag verwachten.
Dat de verkoper je doorstuurt naar Philips is natuurlijk een manier maar in feite bereikt hij er alleen mee dat hij niet meer wordt "lastig gevallen", hij lost jouw probleem niet op en kan zijn tijd weer aan andere zaken besteden.
Dus gewoon de zaken zwart wit bekijken: jij koopt iets, dat werkt niet en dan is het tussen jou en de verkoper om tot een oplossing te komen. Niet tussen jou en de fabrikant.
En al helemaal niet tussen jou en de mensen op dit forum