Pagina 2 van 3
Re: Bezzera BZ07 DE?
Geplaatst: wo 07 mar 2012, 10:00
door Henrike
Wanneer ik de Bezzera heb, zal ik dit eens bestuderen. Helaas duur het 2 weekjes langer voordat hij komt
Winkel controleerde machine voordat ze hem aan mij gingen opsturen, bleek dat tijdens transport van fabriek naar winkel de filterdrager door het doosje heen was gegaan en een deuk had gemaakt in de voorkant. Zo wilden zij hem natuurlijk niet aan mij leveren. Oplossingen die ze aandroegen waren wel netjes, mocht gelijk geld terug, een ander type die gelijk leverbaar was, of wachten op de nieuwe levering met een koffiepakket voor het ongemak. Heb hierdoor wel een goede indruk van deze firma (goede controle en klantgerichte oplossingen), dus ik wacht gewoon nog even.
Re: Bezzera BZ07 DE?
Geplaatst: wo 07 mar 2012, 18:15
door Spironski
En dan zijn wij natuurlijk wel benieuwd welke firma dat dan was...
Re: Bezzera BZ07 DE?
Geplaatst: wo 07 mar 2012, 19:00
door Henrike
Was door een collega getipt die goede ervaringen had met dit bedrijf.
Het is een combinatie van een shop die je kan bezoeken en webwinkel: Koffiewarenhuis
En ze waren ook nog coulant met de prijs. Die was bij een concurrent gewoon wat lager en ze hebben nu een mooie combinatieprijs gemaakt met wat andere dingen die ik gelijk bestelde (zoals tamper, naked portafilter, etc) zodat ik totaal prima uitkwam.
Re: Bezzera BZ07 DE?
Geplaatst: wo 07 mar 2012, 20:29
door @3aan
Ik heb het niet zo op webwinkels, duurt vaak extreem lang voordat ze uitleveren, hebben altijd wel een of andere rotsmoes, is kapot in de doos aangetroffen ( veel voorkomend excuus ) zodat je och maar dat andere artikel aanschaft.
Vaak te duur !! slechte service, geen goede of ondeskundige voorlichting over het aan te schaffen artikel, soms zelfs de opmerking; ga even in een echte winkel kijken en koop dan bij ons, etc etc.
Slechte service, geen menselijk contact en dat in meerder opties
Ik koop liever een apparaat ergens, liefst in de buurt met een menselijk contact en wederzijds vertrouwen en met een goede interactie, tot iets van 10% duurder, is natuurlijk een beetje afhankelijk van het product.
Re: Bezzera BZ07 DE?
Geplaatst: wo 07 mar 2012, 20:45
door Henrike
Die reservering heb ik ook vaak hoor.
Was alleen door goede ervaring van collega mij wel in dit bedrijf gaan verdiepen, op Kieskeurig ook goede reviews. Zelf prettig contact gehad via mail en telefoon.
Zonder namen van een ander bedrijf te noemen, was ik bij de enige "echte" winkel bij mij in de buurt wat Bezzera verkoopt zo bot aan de telefoon behandeld, dat ik daar echt ben afgeknapt.
Re: Bezzera BZ07 DE?
Geplaatst: wo 07 mar 2012, 21:14
door Spironski
Mijn ervaring met webwinkels is niet minder goed of slecht dan die met fysieke winkels. Heb ook wel eens eens wat van Koffiewarenhuis.nl gekocht, was prima.
Re: Bezzera BZ07 DE?
Geplaatst: wo 07 mar 2012, 22:27
door cremalover
Tot nu toe betere ervaringen met webwinkels dan met echte winkels.
Re: Bezzera BZ07 DE?
Geplaatst: wo 07 mar 2012, 22:55
door Midas
+1
Re: Bezzera BZ07 DE?
Geplaatst: do 08 mar 2012, 00:22
door Paultjuh
+1
Je zou denken dat de meeste winkels beter hun best zouden doen (heb het niet per sé over koffie winkels, vooral niet gespecialiseerde electronica winkels), nu ze veel meer concurrentie hebben in de vorm van webshops. Het enige voordeel wat winkels nog hebben is het service gedeelte, waar niemand tijd voor lijkt te hebben, omdat ze alleen maar bezig zijn met "verkopen". Lees: zonder enige ervaring of deskundigheid je iets aan proberen te smeren.
Not my cup of tea.... koffie bedoel ik natuurlijk
Re: Bezzera BZ07 DE?
Geplaatst: do 08 mar 2012, 06:41
door merten
Hier ook goede ervaringen met webwinkels. Heb mijn Izzo bij Stoll in Duitsland gekocht is niks mis mee. Had wat transport schade en ff gemaild en heb een hele nieuwe buitenschaal gekregen want die was een klein beetje verbogen.
De molen ook bij een webwinkel gekocht ook prima eigenlijk. Snelle service en geen geouwehoer over de prijs.