Re: is Eureka mignon een upgrade?

11
Joep schreef:Het zal me geen bal interesseren wat mijn vrouw zegt als ze mijn nieuwe ...... ziet

zeer elegante luxe espressomachine of tamper ziet :P
Het maakt me geen bal uit wat m'n vrouw zegt als ze maar niet zeurt 8-)
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: is Eureka mignon een upgrade?

12
Daar geloof ik niets van! Volgens mij zou je het heel leuk vinden als ze zou zeggen: "Adriaan -lieverd- wat ben ik blij met die mooie spullen van je en ook de overheerlijke koffie die je er voor mij mee maakt! Als je het nodig vindt mag je nog meer en mooier spul van me kopen hoor!"

Of niet? :mrgreen:
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

Re: is Eureka mignon een upgrade?

13
Het wordt hier weleens teveel van met alles en nog wat, van allerhande hobbymaterialen, OA audio, fotografie, koffie en van alles eromheen, schieten op van alles en nog wat, etc. 8-)

Nu zoek ik nog een mooie Verkoopwagen voor weinig geld, mag met reclame voor een ander zijn, moet wel een stahoogte van minimaal 205 cm hebben, ik ben zelf 2 mtr, inrichting heb ik zelf wel, als vaste machine kan er een LM Linea2 in en een Bezzera hevelmachientje als er minder stroom aanwezig is of evt op accu's moeten werken met omvormer, 2kw oid. ;)


Ik ben wel weer aan het sparen ervoor maar de laatste reparatie aan m'n auto heeft een groot gat in de gereserveerde pecunia geslagen. :evil:

Nee hoor ik heb geen problemen thuis wat de machines etc. aangaat zie onder andere m'n weergevertjes, deze zijn in de huidig opstelling maar 170 hoog bij een breedte van 90 een diepte van 100 :o
Per kant met een gewicht van rond de 130 kg :roll: de buizenversterker is ruim bemeten met 2 x 3 watt

Afbeelding
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.