Re: Waarde 2e hands expobar brewtuz IV

11
"Expobar Brewtus 4 Enkel Boiler Espresso Machine, Semi-automatische espressomachine met 1 groep, EB-61 met hendel, gemaakt van de hoogste kwaliteit en koperen ketel met 1,5 liter inhoud met warmtewisselaar en reiniging ventiel."

Goh, die kende ik nog niet?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

13
Bertjepower schreef:
Erik82 schreef:Als je de winkel belt krijg je waarschijnlijk nog wel 100 euro van de prijs af en heb je een nieuwe voor die prijs.
De 1200€ is bij koffiewarenhuis.nl. Ik weet niet of die nog veel aan de prijs tornen.

Ik hou het voorlopig bij de Sylvia. Ik moet het thuis ook nog kunnen verkopen.
Weet van een aantal mensen die daar een Strega hebben gekocht dat ze er toch nog 150-200 af hebben weten te krijgen. Gewoon bellen en onderhandelen.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60

15
bobbee schreef:Expobar Brewtus 4 Espresso Machine
€ 850,00
http://link.marktplaats.nl/658116565

Met 24mndn garantie! Nu even je onderhandelings kwaliteiten testen.... bertje powerrrrrrr..... :wink:
Die tweede wel, maar die eerste is dus niet een Brewtus, maar een Leva: http://www.expobar-espressomachine.nl/c ... groep.html
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

16
Goede morgen,

Ik zelf heb ook zo'n machine. Ik weet wel waar de verwarring ontstaat en ook de prijs verschillen.
Je hebt een Brewster met 1 en 2 boilers zo ook een leva.
De naam verschillen zit hem voornamelijk in de geschiktheid om hem op een vast waterpunt aan te sluiten.
Eigenlijk zijn beide machines het zelfde, je kunt alleen kiezen uit 1 of 2 boilers en dan weer met of zonder PIB en beide machines hebben ook een thermoblok.
Uit een machine met 2 boilers komt een regelmatigere temperatuur water en kun je meerdere koffie's achter elkaar zetten met de zelfde uitkomst.
Wanneer ik mijn bon en doos bekijke van mijn machine dan staat er gewoon Brewster4 op maar mijn machine is uitgevoerd met 2 boilers en een thermoblok met een PIB, erg makkelijk hoor, en heeft een vaste water aansluiting. Ik heb mijn machine bij van Pommeren gekocht voor 1348 euro.
De gebruiks aanwijzing in de doos heeft het over Leva terwijl de rest op de Brewster slaat.

groeten Bart

PS een super machine
Vers, Genieten, elk moment van de dag