cremalover schreef:Ik neem aan dat hij een doelgroep voor ogen had toen hij zijn machine ging ontwerpen.
Is een interessante overweging, maar ik denk dat het is zoals een schrijver die voor zijn roman ook niet meteen een doelgroep heeft, tenzij het die razend populaire vrouw is, ik ben haar naam even kwijt, die vlotte spannende bestsellers schrijft.
Strietman is een ontwerper, liep stage bij Kees van der Westen, heeft eerst die spin van Senseo-onderdelen gemaakt als grappig sier-object, daarna die stand-up ES die nog op de foto staat, een vervolg op de spin maar in huidige vorm niet praktisch (hij moet niet omkiepen als er een kleuter voorbij wandelt en over het snoer struikelt) en vervolgens is hij het diepe in gegaan, geld geleend voor zijn droom-project en er zijn ziel en zaligheid in gestoken zoals dat heet.
De thuis-espresso fanaat die een GS/3 koopt, zal ook graag zo'n ES3 erbij hebben, lijkt me. En daarvan zijn er best veel, die zich niet allemaal op forums of YouTube laten zien. Nu is het afwachten of die ook bestellingen gaan plaatsen, binnenkort.
cremalover schreef:Inschakelen van mensen met marketing kennis etc lijkt mij inderdaad geen overbodige luxe Misschien een job voor jou?

Ik weet in feite niets van die dingen. Ik maak zelden mee dat men behoefte heeft aan iets dat ik kan of maak. Dat bedoel ik niet vervelend, ik ben gewoon erg blij dat ik voor mijn eten niet afhankelijk ben van mijn marketing expertise, want dan was ik een hongerlijder die zich geen goeie espressomachines kon veroorloven.