Wat vond jij ervan Paul?
Ik heb best wel genoten. Begin leek wat op het in deze thread geplaatste filmpje waarin de bekende specialty jongens in the US aan het woord komen.
Maar toen kwam ook de 'zalvende' stem van George Howell langs (als die mij nou eens een mooi koffieverhaaltje vlak voor het slapengaan zou kunnen voorlezen... zou ik héérlijk van indromen!).
En toen kwamen Tanaka-san van Bear Pond Espresso en good old Daibo beiden uit Tokyo langs...!
Wat een helden! De eerste op een komische manier stronteigenwijs. En de oude Daibo, liet de koffie spreken, en hoe! DRUPPELSGEWIJS (!) zet hij zijn filterkoffie voor je. Heel jammer dat hij zijn zaak eind vorig jaar heeft gesloten.. Van Tanaka vond ik dit filmpje zojuist, lijkt beetje op gedeelte uit de film.
http://vimeo.com/40482747
(mooie
famous last words inclusief een welbekend vingergebaar
)
Ook een heel mooi fragment was de verzameling Hondurese koffieboeren die samengeschoold een espresso en cappuccino voorgeschoteld kregen, door een US barista gezet. Meesterlijke blikken..
Festival was ook een mooie happening. Van alles en vooral "iedereen" door elkaar. Goed bezocht, vooral de zaterdag.