Re: Gioia ESE servings

11
De grote creditcard maatschappijen en daarmee ook PayPal accepteren geen betalingen voor tabakswaren...
Tjee, dat vind ik wel ver gaan...
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

12
Spironski schreef:Tjee, dat vind ik wel ver gaan...
Tjaa... ik zie het er met iDeal eigenlijk ook nog wel van komen :? Ze beginnen hier in Nederland het roken natuurlijk ook wel aardig onaantrekkelijk te maken...
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

13
Wil ik natuurlijk wel weten, wat ik nu precies gerookt heb. Want dat heb ik in het genieten en ouwehoeren natuurlijk weer even niet meegekregen. :lol:
En dat afrekenen slaat helemaal nergens op, je mag toch zeker nog wel een beetje ;) lol hebben in je leven.
Maar je zit er maar weer mooi mee.
Barista level 1 en 2
Nationaal Coordinator SCAE Netherlands

17
Oeh ja, de Olifant, lekker! Beetje onregelmatig dekblad, maar goede smaak?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

20
original andalucia schreef:sigaren leuk en wel, maar in GIOIA topic ???. Ontopic : die ik toch graag had geproefd :roll:
Als het goed is zijn de proefpakketten afgelopen weekend of vandaag verzonden... zet je machine maar vast aan!
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu