Ik kom geen koffie te kort deze dagen. De laatste tijd deed ik 200g groen in de Roastilino waar dan rond de 175 gebrand uit kwam, nu heb ik na elke branding 1kg in te pakken
Ik wil jou wel gewoon wat opsturen. Online verlopen lijkt me een heel gedoe.
Heb je tegenwoordig ook al een Kat? https://vimeo.com/168518558" onclick="window.open(this.href);return false;
Of was dat de KatAlisator?
Laatst gewijzigd door @3aan op vr 17 jun 2016, 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Nee die is hier niet nodig, zolang ik niet op alle tijden aan het branden ben. Tijdens het branden staat het enorma raam wijd ope. Gisteravond kwam er een wolbreuk aan, dat is dan een pracht moment om wat te branden. Er komt sowieso niet veel rook vrij bij deze hoeveelheid. Een keer toen we aan het filmen waren lette ik niet goed op en stonden alle drie de 1000W elementen nog aan tegen FC, dat leverde wel een paal aan rook op. In zo'n geval kan ik de branding ook onmiddellijk stoppen. De koeling is enorm effectief en de bonen zijn in no time koud.
Niks overmaken hoor, ik vind het leuk je feedback te krijgen. En het is belangrijk om voldoende te hebben van de diverse brandingen zodat je de maler in kan stellen en rustig een paar keer kan proeven/proberen gedurende enige dagen.