Re: RE: Re: VST

11
Wat een Dom verhaal, moet je eens goed doorlezen, typisch iets . . . Voor het gemak worden de begrippen PF en Filter als een ding gezien, in plaats van PF en Filterbakje?
bobbee schreef:
Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door @3aan op ma 25 jul 2016, 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: VST

13
Hieronder wat foto's van de "single basket workflow" ;)
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
6.jpg
|| Rocket Giotto Evo V2 met Eric's E61 | Aeropress | Hario V60 | Mazzer Major mod | Custom Tije's schudbrander ||

16
Bedankt voor de foto's en het filmpje. Het is dus niet onmogelijk :)

Is een tamper van 41mm niet te groot, want het centrum van zo'n 7gr bakje is bij mij maar zo'n 32mm. Of is het centrum 41mm bij een 7 gr vst bakje?
La Marzocco Linea Mini • Eureka Atom Specialty 75 molen • Bonen Koffie Onan (Leuven - België)

17
WAAROM?! Ben je een kruidenier of een ander soort van schraper? Ik zou die koffielui hier ook nooit geloven. Doe gewoon je eigen ding! Tob ze . . . ;-)
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

18
Jazeker Frans alleen heb ik het hele forum afgezocht hoe dat ook al weer moest. Vast iets over het hoofd gezien in de haast...
|| Rocket Giotto Evo V2 met Eric's E61 | Aeropress | Hario V60 | Mazzer Major mod | Custom Tije's schudbrander ||

19
Ik heb de maat van de tamper afgestemd op de diameter halverwege de basket... Idd loopt ie bij mij ook iets taps.
Overigens heb ik Strada bakjes van La Marzocco maar dat waren toch gewoon VST bakjes?

Jan

20
Jan B schreef:Ik heb de maat van de tamper afgestemd op de diameter halverwege de basket... Idd loopt ie bij mij ook iets taps.
Overigens heb ik Strada bakjes van La Marzocco maar dat waren toch gewoon VST bakjes?

Jan
Ik heb ook strada bakjes van la marzocco besteld. Ze zijn onderweg, begin volgende week heb ik ze. En vandaag ben ik vers geroosterde bonen gaan halen. Volgende week ga ik mij hier uitleven 8-)
La Marzocco Linea Mini • Eureka Atom Specialty 75 molen • Bonen Koffie Onan (Leuven - België)