Re: Strega kopen?

15
Dank je voor de link. Ga deze mod uitvoeren. Ik hoor idd druppels op de boiler vallen. Heb Kafko inmiddels een mail gestuurd voor de onderdelen.

Bedankt voor jullie antwoorden over het bewegen van de voorkant als de hendel naar beneden wordt getrokken. Schrok al en dacht dat ik een kat in de zak had gekocht. Is er info bekend over het aanpassen van het frame?
Als ik het goed heb bestaat de bodemplaat en de voorkant uit 1 stuk. Je zou een verbinding kunnen maken aan de achterkant van de bodemplaat naar de bovenkant van de voorplaat zodat het geheel steviger wordt. Of schiet ik dan door in mijn enthousiasme?

Wil tzt ook de handvaten vervangen door hout. Heb van diRossi een foto ontvangen met de modellen die er zijn als handgreep. Op het eerste gezicht gaat de voorkeur uit naar de Punta. Een sierlijk klassiek model. Wat vinden jullie?
Is er nog een duidelijk video voor het invetten van de zuigers?
*BeZeRrA STreGa (PsM), *MaCAp MXd EXtReME (TitANiuM)....

Re: RE: Re: Strega kopen?

18
Babybird schreef:Is er info bekend over het aanpassen van het frame?
Als ik het goed heb bestaat de bodemplaat en de voorkant uit 1 stuk. Je zou een verbinding kunnen maken aan de achterkant van de bodemplaat naar de bovenkant van de voorplaat zodat het geheel steviger wordt. Of schiet ik dan door in mijn enthousiasme?
Ik bedoelde dat hij bovenstaande niet moet doen.
Die anti vacvalve mod uiteraard wel, die heb ik zelf ook gedaan en hier aangekaart.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

Re: Strega kopen?

20
Hier een lijstje:
- 2 vacuum valves met slang aansluiting (1 om te verwisselen wanneer nodig, de ander kun je dan ontkalken en weer wegleggen voor wanneer nodig)
- 1 90° opzetstukje voor op de vacuumvalve
- 60 cm slang (1/4")
- 1 y-stuk 
- 1(of2) x groepring 8mm
- antikalk zak(ken)
- 1x nieuwe douchezeef
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!