Re: Waarom je geen espressomachine wil!
11De website net even door geklikt. Het lijkt leuk en informatief maar ze pakt het goed commercieel aan. Uit een recensie blijkt dat haar klanten bijvoorbeeld makro personeel is, die hengelt ze zo wel binnen wanneer het personeel op het hoofdkantoor haar website tegenkomt en het winkel personeel willen scholen. Ze heeft goed bestudeerd waar veelal tegenaan wordt gelopen, waar mensen klagen en de koffie of apparatuur de schuld geven ipv zichzelf en daar is zij het enige en beste antwoord op. Hoevaak ik ook het volgende tegenkom: "tot 2011 wist ik NIETS van koffie". Dat wilt ze er maar in wrijven, ze is het antwoord en laat zien dat alles mogelijk is als je bij haar komt. Alsof je de tour de France gaat fietsen. Maar ik geef er geen ongelijk, ze moet ook eten en ze weet er ongetwijfeld veel vanaf wanneer je zo verweven zit in de SCAE en diploma's mag uitdelen.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!