Haha, en dat zegt een kinderkoffiedrinker...cremalover schreef:Het blijft natuurlijk speelgoed.
Re: La pavoni werkt niet
11"Verhuizen kost beddestro!"
Haha, en dat zegt een kinderkoffiedrinker...cremalover schreef:Het blijft natuurlijk speelgoed.
Kant?bobbee schreef:Nog nooit is iemand groots geworden door te laten zien hoe klein een ander is.
Teveel eer! Ik houd jullie slechts een spiegel voor.HanR schreef: troll
Kun je nu stoppen hiermee? Het heeft geen nut en komt niet over. Ik begrijp dat je ergens mee zit en dat iets je dwars zit wat ik ontzettend vervelend vind voor je.dirk020 schreef:Teveel eer! Ik houd jullie slechts een spiegel voor.HanR schreef: troll
Dat jullie de aanblik niet aankunnen zie ik als een veeg teken...
En gij....gij rijdt op fietskes waar de schakelhevel nog op de onderste framebuis zit.dirk020 schreef:Haha, en dat zegt een kinderkoffiedrinker...cremalover schreef:Het blijft natuurlijk speelgoed.
Ik val nooit aanbobbee schreef:Graag verder via pb als jullie elkaar willen aanvallen.
Kan ik wèl mooi naar hartelust zonder problemen Campagnolo, Shimano, Suntour en Maillard met elkaar mengencremalover schreef: En gij....gij rijdt op fietskes waar de schakelhevel nog op de onderste framebuis zit.
Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”