Onderstaande staat op Marktplaats voor rond de 700 euro. Is dat wat?
http://www.misterquality.nl/nl/pages/pr ... andvulling" onclick="window.open(this.href);return false;
Of kan je dan beter iets meer uitgeven voor een nieuwe Bezzera BZ07 omdat die ook wat sneller warm is? Maar heeft geen E61 zetgroep.
Re: Welke Espressomachine?
12Een paar van de redenen dat ik voor de Bezzera ben gegaan zijn:
Lekker compact (t.o.v. bij de Isomac Tea en Expobar Lever)
Mooi afgewerkt (t.o.v. Expobar)
Snel warm (door de apart verwarmde zetgroep, t.o.v. E61 groep, zie andere posts)
Wellicht helpt dat?
Lekker compact (t.o.v. bij de Isomac Tea en Expobar Lever)
Mooi afgewerkt (t.o.v. Expobar)
Snel warm (door de apart verwarmde zetgroep, t.o.v. E61 groep, zie andere posts)
Wellicht helpt dat?
Bezzera BZ07 DE | Compak K3 Touch | ontwerper @ scopedesign.nl
13Wat is snel warm?
Heb je de manual?
Heb je de manual?
*BeZeRrA STreGa (PsM), *MaCAp MXd EXtReME (TitANiuM)....
14Pfoe, ik heb er geen stopwatch bij gehad. Volgens mij issie in een minuut of 10 warm.
15Ik zou zeggen een dikke 10min + een warmte flush (opwarmen kopjes b.v.)
Is de 6th wave aan het voorbereiden
16Die Domo Super is wel een erg mooi apparaat hoor, slechts twee jaar oud en goed onderhouden. Er wordt dan ook al direct meer geboden dan €700. En inderdaad zou €1000 misschien ook nog wel redelijk zijn.
Lees hier de HB review:
http://www.home-barista.com/vibiemme-do ... eview.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Lees hier de HB review:
http://www.home-barista.com/vibiemme-do ... eview.html" onclick="window.open(this.href);return false;
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
17Waarom wordt er een E61 HX glimdoos aangeraden terwijl Babybird juist zegt dat hij daar vanaf wil?
En sowieso zou ik niet marktplaats aanraden. Het is een rotte site vol mongolen die collectief
-weigeren hun waar accuraat te beschrijven.
-2x te weinig bieden, maar zelf altijd 2x teveel vragen
-fatsoenlijke foto's te maken
-fatsoenlijk te reageren op foto's.
Ook zijn de moderators luie poepzakken want het staat er vol met shady bedrijfjes die adverteren met hun meuk, en die advertenties worden niet verwijderd zodat je altijd door 3 pagina's onzinadvertenties moet ploegen.
Marktplaats moet je alleen doen als het in de buurt is zodat je het in persoon uit kan checken. Als je toevallig iets vind wat je zoekt, wat bijkans onmogelijk is omdat goederen nooit accuraat beschreven worden.
En sowieso zou ik niet marktplaats aanraden. Het is een rotte site vol mongolen die collectief
-weigeren hun waar accuraat te beschrijven.
-2x te weinig bieden, maar zelf altijd 2x teveel vragen
-fatsoenlijke foto's te maken
-fatsoenlijk te reageren op foto's.
Ook zijn de moderators luie poepzakken want het staat er vol met shady bedrijfjes die adverteren met hun meuk, en die advertenties worden niet verwijderd zodat je altijd door 3 pagina's onzinadvertenties moet ploegen.
Marktplaats moet je alleen doen als het in de buurt is zodat je het in persoon uit kan checken. Als je toevallig iets vind wat je zoekt, wat bijkans onmogelijk is omdat goederen nooit accuraat beschreven worden.
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit
18Omdat hij er zelf mee komt! Maar nu je het zegt: waarom zou je die Cuadra weg willen doen en een Domo Super weer terug willen kopen?Waarom wordt er een E61 HX glimdoos aangeraden terwijl Babybird juist zegt dat hij daar vanaf wil?
En verder heb ik wel wat positievere ervaringen met MP hoor. Ik heb er al heel wat zaken erg goedkoop door op de kop getikt. Je moet inderdaad wel goed zoeken en een beetje oppassen, maar ik geloof werkelijk dat de meeste mensen wel goed van wil zijn. Of ben ik nu naïef?
![Knipoog ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
19Marktplaats is een afspiegeling van de samenleving. Er komen nette mensen en er komen mensen die die niet zo netjes zijn. Die komen echter ook bij je lokale supermarkt. Om nu te zeggen dat MP een rotte site vol mongolen is dat is gewoon ongenuanceerd. Dan zou iedere plek dat zijn.
Expobar Brewtus III
Mazzer mini E type A
Iroast 2
Voorheen diverse Cimbali´s
Mazzer mini E type A
Iroast 2
Voorheen diverse Cimbali´s
20Ook ik heb goede ervaringen met MP, twee kanten uit. Voor m'n espresso apparaat heb ik echter besloten deze nieuw te kopen. Dat voelde voor mij toch wat veiliger. Maar dat had wel z'n prijs natuurlijk.