![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Nee, serieus nu..... eeh, argument tegen: dat is nog altijd €600 méér dan de Butterfly!
....maar is wèl een héél mooie machine!!
Die Butterfly is toch heel makkelijk om te bouwen voor een vaste aansluiting? : http://www.espressomachines-it.com/macc ... rfly1.html" onclick="window.open(this.href);return false; zie technische data, onderaan.Ik zou wel graag een machine met vastwateraansluiting c.q. rotatiepomp hebben...
Kijk en dat is meteen het punt ondanks dat er net een mooie HX machine met vibratiepomp staat is er toch nog een (wellicht slechts kleine maar toch) hang naar een upgrade. Als je nu het geld er voor over hebt dan zou ik zeggen doe het dan meteen goed dan kost het ook maar een keer geldgaucho schreef:Ik zou wel graag een machine met vastwateraansluiting c.q. rotatiepomp hebben maar dat is iets voor in een volgend huis (of na een ingrijpende verbouwing)
Dat klopt, had ik ook gezien. Maar in mijn geval is aanleg van wateraansluiting op de plek waar de machine staat erg lastig (en andersom ook). Mocht dat er toch een keer van komen, dan ga ik zeker overwegen om de Butterfly om te bouwen.Spironski schreef: Die Butterfly is toch heel makkelijk om te bouwen voor een vaste aansluiting? : http://www.espressomachines-it.com/macc ... rfly1.html" onclick="window.open(this.href);return false; zie technische data, onderaan.
Als je dan toch wacht tot half mei, dan zou ik eerst eens even op 17 mei naar Den Bosch afreizen... dan kun je ook eens met de GS3, De Speedster en de complete lijn (!) Domobars spelen...bario schreef:Iedereen hartelijk dank voor zijn reacties.
Ik heb er een lang weekend over nagedacht en uiteindelijk besloten te wachten met de aankoop tot half mei. Wanneer mijn bonus goed uitpakt (ziet er wel naar uit) dan ga ik voor de Izzo Alex Duetto.
GS3, Speedster?? Ik weet niet hoe je mij inschat maar zoooo hoog gaat mijn bonus niet worden.Als je dan toch wacht tot half mei, dan zou ik eerst eens even op 17 mei naar Den Bosch afreizen... dan kun je ook eens met de GS3, De Speedster en de complete lijn (!) Domobars spelen...