Re: Het grote lichamelijke klachten topic.

13
goosman schreef:
bobbee schreef: do 15 mar 2018, 23:05 Geen cijfers en onderbouwingen en oplossingen.
Mijn excuses, ik dacht dat op dit forum deskundig commentaar zou worden gewaardeerd. Kennelijk is dat alleen zo als het over koffie of HiFi gaat. :mrgreen:
Yes! Zo is het.

Brood ook prima onderwerp trouwens.

Maar persoonlijke gebreken gaan we hier toch niet oplossen. En de vervelende discussies die ontstaan (omdat het persoonlijk is) vallen niet meer onder koffiepraat. Notabene, over een simpel maalsel van koffiebonen kan hier al flink uitgehaald worden dus wil niet dat het forum eraan ten grondslag ligt dat er ergens op een verlaten stuk grond nabij Almere wordt afgesproken om een en ander recht te zetten.
Afbeelding

Uiteraard is jouw commentaar van uitermate deskundig hoogstaand niveau, daar valt niks van te zeggen. Mocht je daar nog aan twijfelen.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

Re: Het stiller maken van de Londinium-R

14
goosman schreef: do 15 mar 2018, 21:30
ErikW schreef: vr 09 mar 2018, 10:28 Kijk naar segment C2 om de relatie tussen schouder en zijkant hoofd te snappen (oorsuizen, doofheid, evenwichtsproblemen, kiespijn)
Op Pubmed zijn (ik heb niet uitputtend gezocht) zo op het eerste gezicht geen goede gerandomiseerde trials te vinden die fysiotherapie of osteopathie vergelijken met een andere behandelvorm. Ontspanning lijkt wel enig effect te hebben, wellicht dat behandeling van de schouderregio/nek-regio daar aan bijdraagt.
Ik vind dat wel nuttige informatie en ik zou verwachten dat er geen ruzie van kwam aangezien het niet gaat over belangrijke zaken als pre-infusie of extractierationalisatie.

Maar we moeten wel oppassen natuurlijk.

In de broodbakkerij gaat het ook goed terwijl daar nota bene mensen met GIST werken in plaats van het enig juiste zuurdesem maar daar is men zeer ruimdenkend over.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

19
bobbee schreef:
goosman schreef:
bobbee schreef: do 15 mar 2018, 23:05 Geen cijfers en onderbouwingen en oplossingen.
Mijn excuses, ik dacht dat op dit forum deskundig commentaar zou worden gewaardeerd. Kennelijk is dat alleen zo als het over koffie of HiFi gaat. :mrgreen:
Yes! Zo is het.

Brood ook prima onderwerp trouwens.

Maar persoonlijke gebreken gaan we hier toch niet oplossen. En de vervelende discussies die ontstaan (omdat het persoonlijk is) vallen niet meer onder koffiepraat. Notabene, over een simpel maalsel van koffiebonen kan hier al flink uitgehaald worden dus wil niet dat het forum eraan ten grondslag ligt dat er ergens op een verlaten stuk grond nabij Almere wordt afgesproken om een en ander recht te zetten.
Afbeelding

Uiteraard is jouw commentaar van uitermate deskundig hoogstaand niveau, daar valt niks van te zeggen. Mocht je daar nog aan twijfelen.
Kan ook prima op het strand bij Hoek van Holland, kan je gelijk de resten de zee invegen.
Afbeelding
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

20
GuidovW schreef:Wha, hahahahaha ha, ik krijg de slappe lach van dit topic.... :D
Afbeelding
:D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Valt dat onder lichamelijke klachten of onder deskundig commentaar?....

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
:) ;)
Dat is hem! Dit. Zeg zelf, wie voelt zich nou niet goed na ff flink dubbel liggen!
Daar is dit topic voor. Geen stress maar ff flink lachen. De druk van de ketel. HET medicijn om van alles te genezen.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!