Re: Gezocht: Eureka Atom V2

12
GuidovW schreef: wo 30 mei 2018, 17:27 Moet het perse een Eureka Atom v2 worden, of sta je open voor andere malers?
Er zijn hier genoeg gebruikers die je advies kunnen geven.... :idea:
Hoeft niet perse. Peter de Goede raadde die aan en na het lezen van tal van reviews sprak die mij wel aan. Hij past ook binnen mijn budget.

Heb je nog andere suggesties?

Op dit moment heb ik een ascaso I-steel. Het vorige model die nog de rechte uitloop had.

13
Ik alleen voor wat betreft hand malers.
Geen elektrische malers dus. :P

Maar er is veel over te vinden in het forum en als je je specificatie / eisen / budget deelt zijn er genoeg forumleden die je willen adviseren.
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

14
je kan ook voor de eureka mignon specialita gaan. die is nieuw rond de 400 euro. veel waar voor je geld!
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

15
MatthiasDW schreef:Ik ben op zoek naar een Eureka Atom V2. Heeft er iemand van jullie één te koop of welke (web)winkel geeft een goede prijs. Ik woon in Brussel maar ik vind het niet erg wat te rijden.
elektros.it

Kan je ook altijd makkelijk 5% korting krijgen.
_____________________________________________________________________________________________
Lelit PL41EM
Eureka Olympus Hi-speed

16
bvds schreef: vr 01 jun 2018, 16:42 je kan ook voor de eureka mignon specialita gaan. die is nieuw rond de 400 euro. veel waar voor je geld!
Ik heb daar afgelopen week even mee mogen spelen en dat is inderdaad een zeer imposante maler! Ondanks zijn formaat toch zwaar en degelijk uitgevoerd, makkelijk te bedienen
En stilletjes 18gr maalsel in 12 seconden.
Hard to beat als het om prijs/kwaliteit gaat.

De enige reden om nog voor een Atom te gaan is mi. De 75mm versie.

17
eens. Atom met 75 mm of anders Mignon.

de Mignon heeft een paar voordelen t.o.v. de. normale Atom: minder retentie, minder popcorning en goedkoper ;)
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs