Meen je niet.@3aan schreef: zo 06 jan 2019, 21:08Aan m'n kar doe ik steeds aan koffie educatie, geen slagroom of cacao op de koffie, willen ze anders, dan gaan ze ook maar anders, laat niet m'n mooie product verklooien.Capulus schreef:Helemaal mee eens. Sommige mensen weten echter niet beter. Dan kan het wel eens nuttig zijn om ze daar subtiel op te wijzenPti schreef:Prima toch.
Ik brand ook met alle liefde een boon tot aan tweede crack als de klant daarom vraagt. Zeker als zijn klanten op hun beurt allemaal weer terugkomen voor nog zo'n fantastische bak koffie! Wie betaald bepaald en je mag zelf uitmaken wat je mooi en lekker vind.
Re: Hoppa weer een kilo gebrand☕️
12Die zijn goed gaar.iggi schreef: zo 06 jan 2019, 17:25 //uploads.tapatalk-cdn.com/201901 ... 3f20b8.jpg[/IMG]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik hou van donker gebrand maar deze gingen in de kliko.Tenzij de foto de kleur vertekent hetgeen natuurlijk kan.
13Misschien iets gemist. Maar wat heb je gebrandcremalover schreef:Die zijn goed gaar.iggi schreef: zo 06 jan 2019, 17:25 //uploads.tapatalk-cdn.com/201901 ... 3f20b8.jpg[/IMG]
Ik hou van donker gebrand maar deze gingen in de kliko.Tenzij de foto de kleur vertekent hetgeen natuurlijk kan.
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
14Ik bedoel die van de foto zou ik in de kliko doen.Henrom schreef: zo 13 jan 2019, 17:21Misschien iets gemist. Maar wat heb je gebrandcremalover schreef:Die zijn goed gaar.iggi schreef: zo 06 jan 2019, 17:25 //uploads.tapatalk-cdn.com/201901 ... 3f20b8.jpg[/IMG]
15De bonen zien er inderdaad vrij donker uit. Misschien in het daglicht toch wat lichter dan op de foto. Maar ze zijn niet zwart dus wellicht tot nog een stevige espresso van te maken. Ben wel benieuwd wat je geroosterd hebt.cremalover schreef:Ik bedoel die van de foto zou ik in de kliko doen.Henrom schreef: zo 13 jan 2019, 17:21Misschien iets gemist. Maar wat heb je gebrandcremalover schreef: Die zijn goed gaar.
16Helemaal mee eens. Adel verplicht, hoor je weleens zeggen, noblesse oblige, nietwaar, en ik vind daarom ook dat het de mensen met de betere smaak siert als ze mild zijn tegenover de anderen die het misschien wat minder getroffen hebben met hun smaakpapillen. Erop neerkijken en het gebruik van de minder goede bonen veroordelen past daar niet bij.cremalover schreef: zo 13 jan 2019, 16:51 Maar ik waardeer het dat je niet aan anderen oplegt wat jij lekker vindt.
Smulpapen en fijnzinnige kookgekken die in hun vrije tijd allerlei gerechten uit de moderne Franse keuken bereiden en daarvan getuigen op hun eigen forums, trekken zich er ook niets van aan indien er af en toe een minder gesoigneerd forumlid "PATATJE OORLOG, lekkerrrr!!!" roept.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
17Helemaal mee eens .Behalve dan dat de Franse keuken al drie decennia totaal uit is.fransg schreef: zo 13 jan 2019, 19:44Helemaal mee eens. Adel verplicht, hoor je weleens zeggen, noblesse oblige, nietwaar, en ik vind daarom ook dat het de mensen met de betere smaak siert als ze mild zijn tegenover de anderen die het misschien wat minder getroffen hebben met hun smaakpapillen. Erop neerkijken en het gebruik van de minder goede bonen veroordelen past daar niet bij.cremalover schreef: zo 13 jan 2019, 16:51 Maar ik waardeer het dat je niet aan anderen oplegt wat jij lekker vindt.
Smulpapen en fijnzinnige kookgekken die in hun vrije tijd allerlei gerechten uit de moderne Franse keuken bereiden en daarvan getuigen op hun eigen forums, trekken zich er ook niets van aan indien er af en toe een minder gesoigneerd forumlid "PATATJE OORLOG, lekkerrrr!!!" roept.
Ik lees nog regelmatig in de Pellaprat.Lachen.
Re: Hoppa weer een kilo gebrand[emoji477]️
18Toch wel, blijft een hobby, heb vandaag de kar winterklaar gemaakt o.a. de boiler en alle leidingen voorzien van Antivries tot -18cremalover schreef:Meen je niet.@3aan schreef: zo 06 jan 2019, 21:08
Aan m'n kar doe ik steeds aan koffie educatie, geen slagroom of cacao op de koffie, willen ze anders, dan gaan ze ook maar anders, laat niet m'n mooie product verklooien.
Ook maar weer maten opgenomen voor een andere tafel te maken, etc.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
19Winter is alweer voorbij of bedoel je dat je de anti vries toevoegt ipv de cacao?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
20Beetje DOM Bobby?bobbee schreef:Winter is alweer voorbij of bedoel je dat je de anti vries toevoegt ipv de cacao?
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s